dekodiranje mobitela
(prestaro za odgovor)
1600
2006-03-13 07:07:32 UTC
Naime, zanima me sta napraviti ako je mobitel vracen neispravan sa
dekodiranja. Novi, dekodiranje placeno 200 kn, gospoda rekla da mi za to ne
mogu izdati racun. Stajao je kod njih u trgovini mjesec dana i na kraju od
njega nista, kao da su se djeca igrala s njim tih mjesec dana. Sta sad mogu
napraviti? U toj istoj trgovini se prave ludi.
NrG
2006-03-13 07:30:10 UTC
zato postoje ovlastene prodavaonice u kojima se dobije racun. i garancija.

a ovima mozes kamen u staklo. jos ako ti je staklar prijatelj, a njihov
susjed. eto, jos i zaradis :)
1600
2006-03-13 07:48:09 UTC
koje su to? ovdje u Sisku ne znam da postoji takvo nesto...
Cydonia
2006-03-13 19:39:25 UTC
Post by 1600
koje su to? ovdje u Sisku ne znam da postoji takvo nesto...
ne znam za Sisak, ali ui Zg ih ima dosta, cijena je 50 - 60 kn, kako za koji
mob, dobijes racun, i gotovo isti dan. Vise bi ti se isplatilo da si platio
kartu do zg, i ovdje dekodirao! bad luck...
Mika
2006-03-13 20:06:26 UTC
Post by Cydonia
ne znam za Sisak, ali ui Zg ih ima dosta, cijena je 50 - 60 kn, kako za
koji mob, dobijes racun, i gotovo isti dan. Vise bi ti se isplatilo da si
platio kartu do zg, i ovdje dekodirao! bad luck...
heh, i u SK se dobije racun svuda, gotovo je odmah, kao i u ZG
samo na jednom mjestu se dogaðaju ovakve stvari...
Roberto Posavec (GSM Java)
2006-03-13 13:45:05 UTC
Koja trgovina?
Mika
lol, kladim se da cu pogoditi iz prvog pokusaja :)))
1600
2006-03-14 06:37:59 UTC
i? jel bio pogodak iz prvog pokusaja? :o)
Mika
2006-03-14 06:56:18 UTC
naravno da je :o)
1600
2006-03-14 07:22:53 UTC
:o) znaci Soric nam je poznat svima kao takav :o)
Amaro
2006-03-14 09:50:46 UTC
Post by 1600
:o) znaci Soric nam je poznat svima kao takav :o)
Bilo bi zanimljivo cuti i drugu stranu.
Sa njima sam imao nekoliko poslova i sve je odraðeno korektno.
G. Sorica poznam i ne vjerujem da za eventualno "ubijeni" aparat nije dao
drugi isti takav ili bolji.
Kao sto sam vec napisao, bilo bi zanimljivo cuti i drugu stranu..

pozdrav
surfer111
2006-03-15 08:41:56 UTC
naravno da bi bilo zanimljivo cuti i drugu stranu ali s tim se ne treba
opterecivati
o tome kako bi on dao bolji aparat necu ni komentirati, on ugraduje
polovne dijelove pod cijenu novih, prodaje muda pod bubrege, "strucnjaci" mu
i nisu bas neki, a o onoj ruznoj prodavacici da ne govorim, pojma nema o
onome sta radi
Amaro
2006-03-15 09:46:40 UTC
Post by surfer111
naravno da bi bilo zanimljivo cuti i drugu stranu ali s tim se ne treba
opterecivati
Zanimljiva teorija.
Sa onob stranom koja kuka i pljuje se treba opterecivati a sa eventualnom
obranom "napadnute" strane ne.
Zanimljivo..
Post by surfer111
o tome kako bi on dao bolji aparat necu ni komentirati, on ugraduje
polovne dijelove pod cijenu novih,
Vidio ili cuo?
Daj malo vise o ovome.
Zanima me.

Post by surfer111
i nisu bas neki, a o onoj ruznoj prodavacici da ne govorim, pojma nema o
onome sta radi
Tetu nisam vidio tako da o "kvaliteti " ne mogu.
Mozda je nekome simpaticna.
:c))
surfer111
2006-03-15 10:52:00 UTC
a nisam od onih koji se prepucavaju po grupama, samo sam iznio svoje
misljenje i iskustva sa spomenutim soricem
Mika
2006-03-15 15:14:28 UTC
Post by surfer111
a nisam od onih koji se prepucavaju po grupama, samo sam iznio svoje
misljenje i iskustva sa spomenutim soricem
ja bi malo usporio na obje strane :))

nek mi netko kaze u kojem se servisu ne gurkaju povremeno polovni dijelovi
a polovne komponente se po èemu razlikuju od novih ( kvalitetom??)

nije ovdje pitanje kakvi su ljudi u servisu, ili je li prodavacica lijepa
ili ne, nego zasto nisi dobio racun i zasto si i sam prihvatio platiti
neispravan telefon....

nije da branim nekoga u servisu, ali èim vi¹e radi¹ s ljudima normalno je da
ce biti i vise nezadovoljnih, takve nezadovoljne kupce treba zadovoljiti,
neukima objasniti ili nabrzinu "odskolovati" jer oni rade antireklamu
samo je stvar servisa kako ce se ponijeti prema covjeku, bio on u pravu ili
ne...

osobno sam imao jedno ruzno iskustvo tamo, ali i puno vise urednih poslova,
pehovi se dogaðaju, svatko ima lo¹ dan itd...
lijepa rijeè i zeljezna vrata otvara.. :)))
1600
2006-03-14 06:31:40 UTC
Soric elektronika, jedino oni imaju onu neljubaznu i neuglednu prodavacicu.
CyberWizard
2006-03-13 16:13:34 UTC
Dekodiranje nije legalno i jasno da za to ne možeš dobiti račun niti
garanciju! Telekom operatori kodiraju telefone i takve daju ispod cijene
kako bi stvarnu cijenu uređaja pretplatnik vratio kroz korištenje
telekom usluga. To je isto kao i kad auto ili računalo ideš popravljati
ili mijenjati komponente kod neovlaštenog servisera/prodavača!
Sebastian Skracic
2006-03-13 16:20:52 UTC
Post by CyberWizard
[...]
Navedi mi tocan paragraf zakona koji zabranjuje dekodiranje.

Mozda mislis na promjenu IMEI-a, koja je stvarno zakonski zabranjena.

Sto se tice obicnog "dekodiranja", eventualno sto mozes postici s njim
je da

(1) izgubis garanciju
(2) prekrsis uvjete pod kojim ti je mobilni uredjaj dan u koristenje.

Posto kod nas nema mobilnih operatera koji primjenjuju opciju (2),
eventualno ti se moze dogoditi gubitak garancije.
--
Seb
***@zadary.ynet (remove y's)
CyberWizard
2006-03-15 05:54:05 UTC
U pravu si, ugovor te sprječava! I kad kupiš auto na leasing ugovor te
sprječava da ga prodaš, to sad što se bankda kod leasing dodatno
osigurava tako da ostavljaš knjižćicu kod njih itd. itd. je druga stvar
zato što je auto puno vrijedniji ali logika je ista.
Tomas
2006-03-13 16:25:36 UTC
Dekodiranje nije legalno i jasno da za to ne moŸe¹ dobiti raèun niti garanciju! Telekom
operatori kodiraju telefone i takve daju ispod cijene kako bi stvarnu cijenu ureðaja
pretplatnik vratio kroz kori¹tenje telekom usluga. To je isto kao i kad auto ili
raèunalo ide¹ popravljati ili mijenjati komponente kod neovla¹tenog servisera/prodavaèa!
Otkuda ti ideja o nelegalnosti dekodiranja?
Koji si zakon prekr¹io ako dekodira¹ ureðaj koji je tvoje vlasni¹tvo?
***@hotmail.com
by
Coco Leo
Sebastian Skracic
2006-03-13 17:14:22 UTC
Post by Tomas
[...]
Koji si zakon prekršio ako dekodiraš uređaj koji je tvoje vlasništvo?
To sto je mobilni uredjaj tvoje vlasnistvo ti ne daje pravo
da npr. promijenis IMEI. Dekodiranje, pak, nije ilegalno.
--
Seb
***@zadary.ynet (remove y's)
Tomas
2006-03-14 08:10:08 UTC
Post by Sebastian Skracic
Post by Tomas
[...]
Pod dekodiranjem mislim na "otkljuèavanje" ureðaja i moguænost kori¹tenja
na svim mreŸama. Promjena IMEI je oprilike, kao prekucavanje broja na
¹asiji automobila i to je sasvim druga kategorija.
***@hotmail.com
by
Coco Leo
CyberWizard
2006-03-15 05:51:56 UTC
Pod dekodiranjem mislim na "otključavanje" uređaja i mogućnost korištenja
na svim mrežama. Promjena IMEI je oprilike, kao prekucavanje broja na
šasiji automobila i to je sasvim druga kategorija.
Da promjena IMEI-a bi bila kao što kažeš otprilike kao prekucavanje
broja šasije, a "otključavanje" uređaja i mogućnost korištenja na svim
mrežama kao točenje lož ulja u dizlaša! Tvoj auto i tko ti može
zabraniti da ga voziš na gorivo koje ti hoćeš, tvoj mobitel i tko ti
može zabraniti da ga koristiš na mrežu koju ti hoćeš!
Mika
2006-03-15 15:22:02 UTC
Post by Tomas
Pod dekodiranjem mislim na "otkljuèavanje" ureðaja i moguænost kori¹tenja
na svim mreŸama. Promjena IMEI je oprilike, kao prekucavanje broja na
¹asiji automobila i to je sasvim druga kategorija.
Da promjena IMEI-a bi bila kao ¹to kaŸe¹ otprilike kao prekucavanje broja
¹asije, a "otkljuèavanje" ureðaja i moguænost kori¹tenja na svim mreŸama
kao toèenje loŸ ulja u dizla¹a! Tvoj auto i tko ti moŸe zabraniti da ga
vozi¹ na gorivo koje ti hoæe¹, tvoj mobitel i tko ti moŸe zabraniti da ga
koristi¹ na mreŸu koju ti hoæe¹!
prouèi zakon malo...
u ovom slucaju dekodiranja, eventualno o¹teæuje¹ providera s kojim si
potpisao ugovor (ako jesi)
ako si uzeo simpa paket npr. onda mozes slobodno raditi sto te volja glede
dekodiranja
drzava s tim nema nista kao ni zakon, opet te eventualno moze teretiti
provider ako moze dokazati da si ga dekodirao, a kako ga dekodiras tako i
kodiras na opet istu ili drugu mrezu
nadalje usporedba s loz uljem ti ne stima, na sim lock ne plaæas PDV niti
ikakve obaveze, simlock nije definiran nikakvim zakonom

jedino sto me zanima, ako kupim tvornicki otkljucan mobitel i kodiram ga na
neku mrezu jel i onda krsim neki zakon ili??
Tomas
2006-03-15 17:33:09 UTC
Post by Mika
Post by Tomas
[...]
Provajdera ne o¹teæuje¹, jer se on naplati tvojom pretplatom kroz razdoblje
navedeno u ugovoru.
***@hotmail.com
by
Coco Leo
CyberWizard
2006-03-16 05:31:02 UTC
Gle, možeš sad pametovati koliko hoćeš. Stvar je svima poznata. Mobilni
operator plaća kod dobavljača ili proizvođača punu tržišnu cijenu za
mobilni uređaj (pri tome plaća državi PDV). Daje ti taj uređaj po nekoj
subvencioniranoj cijeni (npr. 1kn) s računicom da razliku od te
subvencionirane cijene do stvarne cijene isplatiš kroz plaćanje same
usluge telefoniranja (na taj promet operator također državi plaća PDV).
Ako pristaješ na takve uvjete sklapaš ugovor koji te obvezuje na
korištene usluge i zabranjuje ti otključavanje uređaja i kršenje tog
ugovora podložno je zakonu kao i svaki drugi ugovor između dviju
stranaka i u tom smislu je stvar zakonski definirana. Stvar je vrlo
jednostavna, ukoliko ti se takvi uvjeti ne sviđaju, jednostavno kupi
nelokiran uređaj po punoj tržišnoj cijeni. Drugo je sad što si ti
mudrijaš pa bi ti uređaj za 1kn i onda kud koji, pa svatko bi, i ja bih
mobitel za 1kn, ali...

Uostalom kad bi to "otključavanje" bilo posve legalno (ne treba se tu
koncentrirati na sam čin "otključavanja" nego na jednostrano prekidanje
ugovora kao takvog) onda bi radili i sami operatori. Zar ne misliš da ne
bi VIP otključavao T-Mobile-ove i T-Mobile VIP-ove mobitele da je to
posve regularno!

Uostalom pokaži mi jedan račun na kojemu je stavka otključavanje
mobitela naplaćena! Kad mi to pokažeš možeš dalje ustrajati na svojoj
logici.
Tomas
2006-03-16 06:58:34 UTC
Uostalom pokaŸi mi jedan raèun na kojemu je stavka otkljuèavanje mobitela naplaæena! Kad
mi to pokaŸe¹ moŸe¹ dalje ustrajati na svojoj logici.
Kome se ti obraæa¹?

Prvo proèitati usenet pravila pa onda filozofirati...
***@hotmail.com
by
Coco Leo
CyberWizard
2006-03-18 19:32:32 UTC
Što tebe muči u životu? Jesi nabavio taj račun ili ne? Ne, naravno.
Tomas
2006-03-19 13:54:07 UTC
©to tebe muèi u Ÿivotu? Jesi nabavio taj raèun ili ne? Ne, naravno.
S kim ti razgovara¹? Ima¹ psihièkih problema?
***@hotmail.com
by
Coco Leo
CyberWizard
2006-03-19 18:09:24 UTC
Pa ti si napravio reply na moj post, ne ja na tvoj. BTW, pizdek jesi li
nabavio taj račun ili ne. Opet ne, naravno.
Tomas
2006-03-19 19:28:33 UTC
Pa ti si napravio reply na moj post, ne ja na tvoj. BTW, pizdek jesi li nabavio taj
raèun ili ne. Opet ne, naravno.
Ti si glup, ali privremeno æemo zanemariti tu èinjenicu i razgovarati kao da
nisi glup.

"Module GLUP inactive"

Kad nekom na usenetu odgovara¹ na post, tada citira¹ njegov dio na koji
se odnosi tvoj odgovor, kako bi on i ostali sudionici u diskusiji znali na ¹to
se osvræe¹ i imali pregled nad kontinuitetom konverzacije.

Sad se vratimo na èinjenicu da si glup.

"Module GLUP active"

Meni raèuni za to ne trebaju, ne bavim se dekodiranjem mobitela niti
koristim takve usluge. Ja sam tvrdio da se pri kupovini takvih ureðaja,
provajder naplati kroz sklapanje ugovora o pretplati, jer ti pretplatu plaæa¹
na ugovoreni rok, zvao ti sa zakljuèanog, nezakljuèanog ili nikakvog telefona.

Opæi uvjeti poslovanja definirani su na:
http://www.t-mobile.hr/pdf/Opci-uvjeti-poslovanja.pdf i bilo bi poŸeljno da mi
ukaŸe¹ na èlanak kojim se korisniku ogranièava moguænost otkljuèavanja
vlastitog mobitela.
***@hotmail.com
by
Coco Leo
CyberWizard
2006-03-19 22:57:39 UTC
Ha, ha, pizdek se uznemirio, ja tebi kažem da mi pokažeš taj račun gdje
je legalno zaračunato odlokiranje modema, a ti si glup jer i nakon
trećeg puta to ne pokazuješ i tvrdoglavo i glupo ustraješ na svojoj
filozofiji. Heh, baš si mali tvrdoglavi pizdek.

1601
2006-03-14 14:14:28 UTC
Post by 1600
[...]
"1600" laŸe, ne vjerujem da itko toliko naplaæuje vraæanje neispravnog
ureðaja, zatim ne navodi
o kojem ureðaju je rijeè, iz komentara se vidi da dije poku¹ao ostvariti
rekljmaciju,
Tko bi pametan pristao platiti 200kn za neispravan ureðaj,
Ja sam osobno reklamirao popravak cipela koji je ko¹tao 60kn pa je sve bolo
OK.
Jednostavno ne vjerujem da je nekome svejedno za 200kn.
Rjeè je o pljuvanju, objavi ime i prezime pa æe ti netko i povjerovati
1600
2006-03-15 08:35:05 UTC
pljuvanje ili ne, cinjenice su cinjenice... a o reklamaciji ne spomenuh
nista zato jer se tamo nema s kim razgovarati, to su sve blago receno
pacijenti tako da pokusaj nije ni uspio... toliko o pametnima koji
placaju... slucaj je prijavljen, navedena "trgovina" moze ocekivati
inspekciju i to je to
uostalom, zna se mjesto gdje se navode imena, u prijavi je navedeno pa
prema tome nije rijec o neosnovanom pljuvanju