(prestaro za odgovor)
dekodiranje mobitela
1600
2006-03-13 07:09:22 UTC
Naime, zanima me sta napraviti ako je mobitel vracen neispravan sa
dekodiranja. Novi, dekodiranje placeno 200 kn, gospoda rekla da mi za to ne
mogu izdati racun. Stajao je kod njih u trgovini mjesec dana i na kraju od
njega nista, kao da su se djeca igrala s njim tih mjesec dana. Sta sad mogu
napraviti? U toj istoj trgovini se prave ludi.
NrG
2006-03-13 07:34:56 UTC
zato postoje ovlastene prodavaonice u kojima se dobije racun. i garancija.

a ovima mozes kamen u staklo. jos ako ti je staklar prijatelj, a njihov
susjed. eto, jos i zaradis :)
1600
2006-03-13 07:49:30 UTC
koje su to? ovdje u Sisku ne znam da postoji takvo nesto...
Roberto Posavec (GSM Java)
2006-03-13 13:45:08 UTC
Koja trgovina?
Mika
lol, kladim se da cu pogoditi iz prvog pokusaja :)))
CyberWizard
2006-03-13 16:13:34 UTC
Dekodiranje nije legalno i jasno da za to ne možeš dobiti račun niti
garanciju! Telekom operatori kodiraju telefone i takve daju ispod cijene
kako bi stvarnu cijenu uređaja pretplatnik vratio kroz korištenje
telekom usluga. To je isto kao i kad auto ili računalo ideš popravljati
ili mijenjati komponente kod neovlaštenog servisera/prodavača!
Sebastian Skracic
2006-03-13 16:20:52 UTC
Post by CyberWizard
[...]
Navedi mi tocan paragraf zakona koji zabranjuje dekodiranje.

Mozda mislis na promjenu IMEI-a, koja je stvarno zakonski zabranjena.

Sto se tice obicnog "dekodiranja", eventualno sto mozes postici s njim
je da

(1) izgubis garanciju
(2) prekrsis uvjete pod kojim ti je mobilni uredjaj dan u koristenje.

Posto kod nas nema mobilnih operatera koji primjenjuju opciju (2),
eventualno ti se moze dogoditi gubitak garancije.
--
Seb
***@zadary.ynet (remove y's)
Tomas
2006-03-13 16:25:34 UTC
Dekodiranje nije legalno i jasno da za to ne moŸe¹ dobiti raèun niti garanciju! Telekom
operatori kodiraju telefone i takve daju ispod cijene kako bi stvarnu cijenu ureðaja
pretplatnik vratio kroz kori¹tenje telekom usluga. To je isto kao i kad auto ili
raèunalo ide¹ popravljati ili mijenjati komponente kod neovla¹tenog servisera/prodavaèa!
Otkuda ti ideja o nelegalnosti dekodiranja?
Koji si zakon prekr¹io ako dekodira¹ ureðaj koji je tvoje vlasni¹tvo?
***@hotmail.com
by
Coco Leo
Sebastian Skracic
2006-03-13 17:14:22 UTC
Post by Tomas
[...]
Koji si zakon prekršio ako dekodiraš uređaj koji je tvoje vlasništvo?
To sto je mobilni uredjaj tvoje vlasnistvo ti ne daje pravo
da npr. promijenis IMEI. Dekodiranje, pak, nije ilegalno.
--
Seb
***@zadary.ynet (remove y's)
Cydonia
2006-03-13 19:39:12 UTC
Post by 1600
koje su to? ovdje u Sisku ne znam da postoji takvo nesto...
ne znam za Sisak, ali ui Zg ih ima dosta, cijena je 50 - 60 kn, kako za koji
mob, dobijes racun, i gotovo isti dan. Vise bi ti se isplatilo da si platio
kartu do zg, i ovdje dekodirao! bad luck...
Mika
2006-03-13 20:06:35 UTC
Post by Cydonia
ne znam za Sisak, ali ui Zg ih ima dosta, cijena je 50 - 60 kn, kako za
koji mob, dobijes racun, i gotovo isti dan. Vise bi ti se isplatilo da si
platio kartu do zg, i ovdje dekodirao! bad luck...
heh, i u SK se dobije racun svuda, gotovo je odmah, kao i u ZG
samo na jednom mjestu se dogaðaju ovakve stvari...
1600
2006-03-14 06:33:15 UTC
Soric elektronika, jedino oni imaju onu neljubaznu i neuglednu prodavacicu.
1600
2006-03-14 06:39:33 UTC
i? jel bio pogodak iz prvog pokusaja? :o)
Mika
2006-03-14 06:56:23 UTC
naravno da je :o)
1600
2006-03-14 07:24:27 UTC
:o) znaci Soric nam je poznat svima kao takav :o)
Tomas
2006-03-14 08:10:04 UTC
Post by Sebastian Skracic
Post by Tomas
[...]
Pod dekodiranjem mislim na "otkljuèavanje" ureðaja i moguænost kori¹tenja
na svim mreŸama. Promjena IMEI je oprilike, kao prekucavanje broja na
¹asiji automobila i to je sasvim druga kategorija.
***@hotmail.com
by
Coco Leo
Amaro
2006-03-14 09:50:41 UTC
Post by 1600
:o) znaci Soric nam je poznat svima kao takav :o)
Bilo bi zanimljivo cuti i drugu stranu.
Sa njima sam imao nekoliko poslova i sve je odraðeno korektno.
G. Sorica poznam i ne vjerujem da za eventualno "ubijeni" aparat nije dao
drugi isti takav ili bolji.
Kao sto sam vec napisao, bilo bi zanimljivo cuti i drugu stranu..

pozdrav
1601
2006-03-14 14:14:37 UTC
Post by 1600
[...]
"1600" laŸe, ne vjerujem da itko toliko naplaæuje vraæanje neispravnog
ureðaja, zatim ne navodi
o kojem ureðaju je rijeè, iz komentara se vidi da dije poku¹ao ostvariti
rekljmaciju,
Tko bi pametan pristao platiti 200kn za neispravan ureðaj,
Ja sam osobno reklamirao popravak cipela koji je ko¹tao 60kn pa je sve bolo
OK.
Jednostavno ne vjerujem da je nekome svejedno za 200kn.
Rjeè je o pljuvanju, objavi ime i prezime pa æe ti netko i povjerovati
CyberWizard
2006-03-15 05:51:54 UTC
Pod dekodiranjem mislim na "otključavanje" uređaja i mogućnost korištenja
na svim mrežama. Promjena IMEI je oprilike, kao prekucavanje broja na
šasiji automobila i to je sasvim druga kategorija.
Da promjena IMEI-a bi bila kao što kažeš otprilike kao prekucavanje
broja šasije, a "otključavanje" uređaja i mogućnost korištenja na svim
mrežama kao točenje lož ulja u dizlaša! Tvoj auto i tko ti može
zabraniti da ga voziš na gorivo koje ti hoćeš, tvoj mobitel i tko ti
može zabraniti da ga koristiš na mrežu koju ti hoćeš!
CyberWizard
2006-03-15 05:54:02 UTC
U pravu si, ugovor te sprječava! I kad kupiš auto na leasing ugovor te
sprječava da ga prodaš, to sad što se bankda kod leasing dodatno
osigurava tako da ostavljaš knjižćicu kod njih itd. itd. je druga stvar
zato što je auto puno vrijedniji ali logika je ista.

Sljedeća stranica >
Stranica :stranica od 2