(prestaro za odgovor)
zarulje i EU
Djuro
2013-03-13 11:43:30 UTC
Post by MB
LIDL 2.65kn po komadu. Steta sto imaju na izbor samo 100 ili 60W. Jos
moram uzeti 75,40,nekoliko od 25W za stolne lampe,a i nekoliko onih
uskih "bajoneta" od 25,40 i 60W.
Moze i jeftinije. Sjecam se prije godinu dana bilo u nekom ducanu po 99
lipa komad 40w zarulje.
Post by MB
Stotinjak komada zadovoljit ce potrebe
za nadolazece godine,
A cemu gomilati? Kao sto sam rekao klasicne zarulje sigurno nece samo
tako nestati sa trzista. Mozda prodju jos desetljeca dok polako nestanu
a u slucaju povecane potraznje kinezi ce uskociti :-)
Post by MB
valjda ce se mudraci do tad dogovorit koje su
stetne zarulje,a koje nisu,koje bolje stede energiju,a koje ne :-)
Svaka stedna zarulja stedi. Klasicne stedne zarulje stede 60-75% u
odnosu na klasicnu zarulju dok LED stede i do 90% ali tek kroz dulje
vrijeme zbog nesto vece pocetne cijene zarulje.
Post by MB
Uz to usteda je ocita,stotinjak komada ce me kostati 50-ak eura,a imam
zalihu zarulja za mozda i do 10 godina.
A jesi se ikada pitao koliko ces struje potrositi sa tim klasicnim
zaruljama? Dovoljno da kupis kvalitetne led ili stedne zarulje i jos ce
ti poprilicno i ostati. Ako te potrosnja struje ne brine, samo deri po
klasicnim.
Tarkovsky
2013-03-13 12:37:03 UTC
Post by micki
"Tarkovsky" <> wrote in message >
Post by Tarkovsky
Nažalost, u Kini dvokilaši nisu vic.
Zasto na zalost? Ti bi da su tu?
Žao mi kineza.
--
Nema područja života koje nam ne otkriva beskonačnost novog i neočekivanog
ako mu se približimo sa spoznajom da se ono ne iscrpljuje kroz svoju
postojanju nevidljivoga svijeta. [Ouspensky, 1922.]
Agnus Dei
2013-03-13 13:35:49 UTC
Post by Tarkovsky
Nažalost, u Kini dvokilaši nisu vic.
sitnica.
http://www.novilist.hr/Info-Fun/Zanimljivosti/Teheran-u-ratu-sa-stakorima-Teze-do-pet-kila-i-ima-ih-duplo-vise-nego-ljudi
Goran Mitrovic
Kako cemu? Ovako vrlo jeftino dobije temu za razgovor.
Paor
2013-03-13 16:01:05 UTC
Post by Tarkovsky
Post by micki
"Tarkovsky" <> wrote in message >
Post by Tarkovsky
Nažalost, u Kini dvokilaši nisu vic.
Zasto na zalost? Ti bi da su tu?
Žao mi kineza.
Kineza!? Pa tko koga jede?? :-D
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Sinisa
2013-03-13 18:02:37 UTC
Post by Mika
Je, dobili bolestinu od neonki, a ne od cigareta, hrpe soli koju trpaju u
hranu, kojekakvih "E" dodataka u svemu mogucemu itd da ne nabrajam. Samo
su neonke krive, nista drugo.
Do jucer su se kleli kako je prirodno topljena mast stetna, a paci cuda
rafinirano ulje je zdravije, i to prodavali pod strucnu studiju. Tako je i
domace mlijeko nezdravo piti odmah podojeno, zdravije je ovo u prahu sta
se razmuti i vodi i moze stajati 4 mjeseca na stolu bez da se
pokvari.....Vjerojatno zato sto krave u stali imaju neonke ??
:-)))))))))
Svaka ti je tocna i nasmijao si me dobro....

Sinisa
Karabaja
2013-03-13 17:34:37 UTC
Tarkovsky whispered unto us in: hr.soc.zastita-kupaca
Je l to neka sorta uzgojena ispod neonskih, odnosno štednih lampi? :)
Matija Nalis
2013-03-13 18:47:43 UTC
Post by MB
Od 1.7.2013. vise se u HR nece moci kupiti obicne zarulje,ili ce moci
nakon toga u kratkom periodu dok se ne rasprodaju zalihe.
U skladu s tim namjeravam kupit nekoliko stotina obicnih zarulja.Recimo
za iducih desetak godina,pratio sam otprilike koliko moje kucanstvo
potrosi godisnje zarulja.Kroz desetak godina (bezopasne?) LED zarulje bi
trebale kostat par eura.
Pa vec ti se sad isplati uzimati. Evo ti kalkulator pa gledaj:
http://mnalis.com/zarulje/

Ja sam recimo umjesto klasicne 100W sa zarnom niti stavio ovu:
http://tinyurl.com/al3g368

kalkulatoric gore kaze da sam u razlici struje za ispod 12 mjeseci
isplatio investiciju u novu lampu (koja je kostala po trenutno povoljnim
cijenama ne bas prejeftinih 115kn !)

umjesto 60W u hodnik ovu: http://tinyurl.com/a58l2xp (za oko 65kn sa
uracunatom dostavom pred kucna vrata), isto ce isplatiti svoj trosak za oko
10ak mjeseci sa mojoj potrosnjom.

Nakon tih ispod godinu dana, samo sa te *dvije* zarulje svaki slijedeci
mjesec stedim oko 15kn (iliti oko 180kn godisnje), odnosno oko 1600kn kuna
vise nego da sam dzabe dobio zalihu zarulja sa stednom niti za tih
slijedecih 10 godina i nakon 10 godina dzabe dobio LEDice.

Sa vise zarulja, jos veca i usteda naravno. Da ne spominjemo da usteda raste
jos i vise ako struja u slijedecih 10 godina poskupi (sto je dosta realno,
za razliku od toga da ce pojeftiniti :)
Post by MB
Malo o stetnosti stednih zarulja
http://www.duh-vremena.bloger.index.hr/post/napad-stednimzaruljama-i-uspostava-smart-mreze/17993887.aspx
Teorija zavjere me manje zanima od toga da su stedne zarulje stetne po
zdravlje.
Pretpostaviti cu da pod "stedne" mislis na CFL, a ne na sve zarulje koje
trose manje od klasicnih sa zarnim nitima pa time "stede". LED su recimo
jos "stedljivije" od CFL, a nemaju problematicne zive.
Opinions above are GNU-copylefted.
Macak Felix
2013-03-16 21:31:47 UTC
a jesi li uracunao i koliko manje moras po ljeti hladiti stan?

< Prethodna stranica
Stranica :stranica od 2