DM i razvijanje fotki
(prestaro za odgovor)
Tomich
2006-10-22 08:32:09 UTC
Dakle ukratko (cisto kao upozorenje drugima, ne znam sto bi se tu konkretno
moglo napraviti): cesto razvijam fotke u DM-u jer je kvaliteta fotki dobra,
a cijene su odlicne i cesto su akcije "-50%".

U zadnjih 2 mjeseca vec 3 puta im se potkradaju greske:
- na koverti u koju ubacim film napisem da zelim samo razvijanje (koverta
ima rubriku za "posebne zelje") - oni uredno razviju film + isprintaju sve
slike. I naravno, zaracunaju i isprint svih fotografija.
Onda ja na kasi to naglasim, pa moram ispunjavati reklamaciju, onda oni to
natrag salju u Austriju jer, citiram, "bez njih ne mogu nista", i cekas jos
tjedan-dva da podignes narudzbu onakvu kakvu si ju trazio (samo razvijen
film, bez fotografija).

- zatrazis isprint fotografija, oni ti uz to jos sprze sve fotke na CD - a
nigdje ne pise da si to trazio, niti je takva akcija - i uredno ti naplate
jos i taj CD (cca dodatnih 30 Kn).
Pa opet ista procedura, ispunis reklamaciju, i cekas jos tjedan-dva da
dobijes ono sto si trazio.

- zatrazis isprint fotografija sa OCITO vec razvijenog filma - oni ti
zaracunaju fotografije i razvijanje filma (iako je film vec bio razvijen kad
si ga predao).
Ovoga puta narudzbu podigao ukucanin, pa nisam stigao reagirati za povrat
tih 4,95 Kn (koliko kosta razvijanje filma).

Dakle, meni se ovakvi problemcici s njima precesto desavaju.
Trgovkinje su uglavnom (osim jedne, koja se ljuti jer joj te greske, koje
NISU krivnja kupca, stvaraju red na kasi) ljubazne; kvaliteta slike je jako
dobra, a cijena najniza koju sam nasao u HR, i toga se ne bih zelio odreci.
Medjutim, ovi problemcici s krivom narudzbom mi vec lagano idu na zivce.

Moze li se sto uciniti (osim stalno istoga - ispunjavanja reklamacije)?
Jozo Juriæ
2006-10-22 09:30:15 UTC
Post by Tomich
Dakle ukratko (cisto kao upozorenje drugima, ne znam sto bi se tu konkretno
moglo napraviti): cesto razvijam fotke u DM-u jer je kvaliteta fotki dobra,
a cijene su odlicne i cesto su akcije "-50%".
Pa, sa ovime se bas i ne bih slozio. Kvaliteta im i nije bas nesto, jer je
kvaliteta razvijanja fotografija u dva studija gdje sam nosio, puno bolja od
njihovih. Skuplje je, ali ponekad cijena ipak nije bitna.

jj
Onako Odoka
2006-10-22 16:30:59 UTC
Post by Jozo Juriæ
Post by Tomich
[...]
I meni su jednom isprintali fotke u DM-u - kvaliteta: podnošljiva.
Kasnije su mi sa istog filma napravili još po jedan primjerak fotki u foto
studiju - puno, puno kvalitetnije.
Naravno da nisam više nosio filmove u DM, bez obzira na cijenu.
DonFernando
2006-10-22 17:00:12 UTC
Post by Onako Odoka
Post by Jozo Juriæ
Post by Tomich
[...]
I ako znas donekle sto radis... fotke u kucnoj radinosti ce ti ispasti
jos bolje (npr ip4200+photopaper + psx)
Crni maèak
2006-10-22 09:50:56 UTC
Post by Tomich
Moze li se sto uciniti (osim stalno istoga - ispunjavanja
reklamacije)?
Sori ali pitanje je malo stupidno. Da li si probao nekoga nazvati ili
poslati mail u DM?
Ili si samo ispunjavao reklamacije kada nisi bio zadovoljan.
Tomich
2006-10-25 12:40:52 UTC
Da li si probao nekoga nazvati ili poslati mail u DM?
Ili si samo ispunjavao reklamacije kada nisi bio zadovoljan.
U biti, ni nije bilo pitanje - vise opis situacije i upozorenje za druge
korisnike te usluge...
Problem je stupidan sam po sebi.
Osim ispunjavanja reklamacije, razgovarao sam sa seficom poslovnice, +
poslao mail.
Odgovor je isti: greska je njihova, no procedura je uvijek ista -
reklamacija i cekanje.

Vidim da se poveo razgovor o kvaliteti printa: ja sam s njihovom zadovoljan.
Fotke su kvalitetne (visoka rezolucija, opticki zoom, itd.), pa i isprint
izgleda sasvim OK. Nista losije nego kod fotografskog studija, barem u mom
slucaju.

BoBo
2006-10-22 12:05:39 UTC
zasto uopce razvijati fotografije u parfumeriji?