Najvece ZLO svijeta. BANKE.
(prestaro za odgovor)
NjamNjam
2011-01-13 12:01:40 UTC
Kad smo bili mali, onda smo se medju sobom vrijedjali sa "Zidove!". Bas
smo mi znali koje znacenje to ima... Otprilike isto kao sto su se 90-tih
klinci vrijedjali sa "Srbine!", a danas sa "Pederu!". (Pardon, danas
"pederu" nije uvreda, vec dika.) Onda, kada smo bili stariji klinci,
koristili smo tu uvredu u pravilnom kontekstu, govoreci nekome "A jesi
Zidov...".

Ako ste mladji i nije vam jasno sto ima lose u tome da si zidov i koji
je to kontekst u kojem se zidovi spominju, evo vam jedan primjer. Koliko
god te banke ne podnosim, jer znam tko stoji iza njih, svaki put me
iznenade s novom zidovskom forom. Pazi sad.

Nedavno sam odlucio porjesavati sve kartice koje imam. Pogotovo potaknut
ovom pricom o prepaid karticama. Za rodjendan sam se pocastio cvikanjem
American revolving, a za Novu godinu Master revolving i devizne kartice.
Sve u _PBZ_. Za Mastercard sam morao iskesirati dug da ga zatvorim, a za
zatvaranje devizne sam dobio par preostalih eura s racuna na ruke.

I nesto cackam po internet bankarstvu, kad vidim da mi Mastercad nije
zatvoren. Sjelo 15 dolara koje sam napravio trosak noc prije nego sam ju
isao cvikati. Ok, ode ja do banke da rjesim taj dug; nikad ne znas sa
zidovima kako ce te izmuljati... I lijepo ja to platim, no frx i ne budi
mi tesko, pitam ja

- Da li ima jos kakvih nezatvorenih usluga?
- Pa imate dug po deviznoj kartici 3 i pol eura.
- Kakav dug, pa zatvorio sam tu karticu...
- Pa jeste, ali ste vjerojatno zatvarali krajem mjeseca, a onda dok mi
to nismo zatovorili sjela vam je naknada od 3 i pol eura za odrzavanje
racuna, sto sjeda svakih 6 mjeseci.
- Ali cekajte, ja sam zatvorio racun i vratili ste mi novce koje sam
imao na racunu. Kakva naknada??
- Pa znate, ako niste zatvarali racun u maticnoj poslovnici, onda prodje
neko vrijeme dok mi ne posaljemo zahtjev u maticnu poslovnicu da oni
zatvore, pa vam je to u medjuvremenu sjelo.

I ja se iskreno gromoglasno pocnem smijati. Onako, lezerno, jer znas da
ne mozes nista zidovima, ne mozes se boriti protiv vjetrenjaca, samo
plakati. Ili se smijati. Sve se sluzbenice okrenule, zastitar se uhvatio
za gun, reko kol'ko treba, da vas se rjesim...

I platim ja tih fucking 20-tak kuna:

- Daj mi sada pogledajte koje jos usluge imam kod vas otvorene.
- Pa imate SMS dojavu stanja na racunu, pa imate..
- UKIDAJ!!!!
- Ali to vam je samo 3 kune mjesecno...
- UKIIDAAAJ!!!!!!!!!!!!!
- Evo, tu potpisite...
- Koju jos uslugu imam?
- Pa imate dostavu izvoda na kucnu adresu, pa imate...
- UKIDAJ!
- Ali to vam stize samo jedanput godisnje i placate samo 5 kuna.
- UKIIDAAAAJJ!!!!!!!!!!!!!
- Evo, tu potpisite...
- Kakvu jos imam uslugu?
- Pa, imate mPay aktiviranu uslugu.
- UKIDAJ!!
- Ali to vam je besplatno!
- UKIDAAAJJJ!!!!
- Ali to ne placate nista, bilo da koristite, ili ne.
- MA UKIDAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ!!!!!

Pas mater, govna bankarska...

(Manite me prica da nisam trebao platiti)
--
Nekada smo pognute glave zivjeli gospodskim zivotom.
Danas uzdignute glave zivimo robovskim zivotom.
Mika
2011-01-13 12:18:30 UTC
Post by NjamNjam
Pas mater, govna bankarska...
Ne kuzim, koji mazohista moras biti da bi imao ista sa tom zabom ??
Otisao sam iz te banke prije jedno 15 godina kad su prvi put poceli srati i
izmisljati toplu vodu, a koliko vidim nisu do danas prestali.
Smola
2011-01-13 12:24:46 UTC
Post by Mika
Post by NjamNjam
[...]
nije zaba nego pbz, iako nema neke razlike, samo kazem.
score: 40.59041%
Amaro
2011-01-13 12:19:38 UTC
"NjamNjam" <***@MAKNInet.hr> wrote in message news:igmpj4$915$***@gregory.bnet.hr...

Koliko malo je potrebno da covjeku popravi dan, svaka ti dala
:)
Smola
2011-01-13 12:27:45 UTC
Post by NjamNjam
Kad smo bili mali, onda smo se medju sobom vrijedjali sa "Zidove!".
Mene nisu tako odgojili. :)
Post by NjamNjam
Pas mater, govna bankarska...
Problem je sto ti za nista ne daju nikakvu potvrdu. Zatvorio racun ili kredit -
ne mozes dokazati.

Mozda bi ovo bilo rjesenje:

http://www.feasta.org/documents/review2/carrie2.htm

http://www.jak.se/
score: 40.59041%
NjamNjam
2011-01-13 13:12:25 UTC
Post by Smola
Post by NjamNjam
Kad smo bili mali, onda smo se medju sobom vrijedjali sa "Zidove!".
Mene nisu tako odgojili. :)
Jednom je drug iz marksizma pitao razred zasto postoje banke. I ja
nadobudni omladinac dignem ruku, pa reko da ne stoji ljudima u carapi,
kad postoje banke da se tamo novci cuvaju i jos dobijes kamate. Ej,
odmah pala petica u imenik.

Joooj, kako su mi prali mozak cijelo djetinjstvo... Zato i jesam ljut na
cijeli svijet; tek zadnjih par godina shvacam kakva sam budala cijeli
zivot bio, kad sam nasjeo na sve te price, kao i drugi (budale). Ne
postoje crveni vs. plavi, komunjare vs. demokrati, socijalizam vs.
kapitalizam, HDZ vs. SDP... Sve su to izmisljotine kako bi se ljudi
kacili medju sobom, umjesto da se usmjere na pravi problem. Sve su to
ista gamad iza kojih stoje isti "ljudi". DroNNovi i Drmeshi ih zovu
gusteri. Neki ih zovu zidovi.
Frank
Jaro
2011-01-13 12:30:05 UTC
Post by NjamNjam
Nekada smo pognute glave zivjeli gospodskim zivotom.
Danas uzdignute glave zivimo robovskim zivotom.
/cut

Ma èovjeèe,odu¹evio si me!
Trebal bi pisati nekakvu kolumnu za novine :-)
Zli_Zec
2011-01-13 12:41:43 UTC
Post by NjamNjam
Nekada smo pognute glave zivjeli gospodskim zivotom.
Danas uzdignute glave zivimo robovskim zivotom.
/cut
Ma čovječe,oduševio si me!
Trebal bi pisati nekakvu kolumnu za novine :-)
Jebo vam pas mater vlašku fašističku ustašku.
NjamNjam
2011-01-13 13:22:26 UTC
Post by Jaro
Ma èovjeèe,odu¹evio si me!
To! :-)
Post by Jaro
Trebal bi pisati nekakvu kolumnu za novine:-)
Pisao za jedne novoosnovane ZG novine tamo negdje sredinom 90-tih, ali
novine nedugo potom propale. (Ali ne zbog mene, pa halo?!?). Napisao
dvije knjige (doduse strucne), imam dva portala, a u planu su jos dva
portala i za koji tjedan pocinjem s pisanjem jos jedne knjige.
(Nestrucne ovog puta.) Ali iza svega napisanog je potpisan (polu)ugledni
profesor s imenom i prezimenom. Pa ove frustracije moram lijeciti na
Usenetu pod nickname-om. :-) Tako da nista ne brini za moje pisanje,
pisem svakodnevno... :-)
NN
2011-01-13 12:36:31 UTC
Post by NjamNjam
[...]
(...)
Post by NjamNjam
- Pa imate dostavu izvoda na kucnu adresu, pa imate...
(...)

Jos jedan koji se padom zivotnog standarda odlucio rijesiti do tada
"neophodnih" usluga...
Sve je to za ljude, ali kako vam se da to javno ispovijedati?
Bartek
2011-01-13 13:14:28 UTC
Post by NjamNjam
[...]
nije to javna ispovjed nego poučno iskustvo
koje je dobro prenositi i objaviti

koristim dvije kartice zadnjih na znam koliko godina
- tekući - ...
- kreditna - samo za kredite

- deviznu nisam ni htio jer ne putujem često
- revolving sam precvikao isti trenutak kad sam
uspio dobiti ispis obračuna kamate
NN
2011-01-13 13:16:46 UTC
Post by Bartek
Post by NN
[...]
Da, ja isto nisam htio jahtu od 20 metara i privatni heliodrom.
*Zato* ih i nemam.
Bartek
daj molim te povuci još jednu paralelu .... ovo nisam shvatio
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 14:52:29 UTC
Sine, ali zato imas pileci mozak, tak da si opet sretan.
Drmesh
2011-01-13 14:56:12 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
Da, ja isto nisam htio jahtu od 20 metara i privatni heliodrom.
*Zato* ih i nemam.
Sine, ali zato imas pileci mozak, tak da si opet sretan.
Tko ima imalo mozga u glavi jasno mu je da kako ne ide u ducan ako nema
novaca, tako ne ide niti u banku ako nema novaca.
NN
2011-01-13 14:57:45 UTC
Post by Drmesh
Tko ima imalo mozga u glavi jasno mu je da kako ne ide u ducan ako nema
novaca, tako ne ide niti u banku ako nema novaca.
A kada vec nema novaca da koristi razno razne usluge, ne mora to sa
prosjackim ponosom i objavljivati u javnosti.
Dar-Mar-Ko Zubeec
Dodji piii-pi-pi-pii-piii-piiiiiiiiii.
Drmesh
2011-01-13 15:07:10 UTC
Post by NN
Post by Drmesh
[...]
Zaboravljas da je ovo Hrvatska. Zemlja u kojoj se nezaposleni rugaju
zaposlenima i vicu im da su robovi, zemlja gdje se po skolama oni koji ne
znaju i propadaju razrede rugaju onima koji su naucili i znaju, zemlja u
kojoj se siromasni lumpenproletarijat ruga srednjem sloju i vicu im da su
budale, a najveci je frajer onaj koji svoj minimalac od place ispizdi na
birtiju i kladionicu, taj je heroj u svome selu...
NN
2011-01-13 15:09:25 UTC
Post by Drmesh
[...]
Pusti ti to.
Uskoro ocekujem i thread "Najvece ZLO svijeta. KLADIONICE." kada nekome
ne budu dali da ispuni listic na veresiju.
Kenny
2011-01-13 15:17:10 UTC
Post by NN
Post by Drmesh
[...]
Tesko da ces vidjeti takav post, kladionice su hramovi dobra i ljepote
cak i kad gule.
NN
2011-01-13 15:19:54 UTC
Post by Kenny
Post by NN
[...]
Kako i ne bi bile?
Ja u svom zivotu nisam naletio na osobu koja je izjavila da ima
negativan omjer u kladionicama.
Besplatne tvornice novaca, covjece.
Ne znam samo kako jos posluju.
Kenny
Da, to je jako zanimljivo :)
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:03:31 UTC
Post by Drmesh
Tko ima imalo mozga u glavi jasno mu je da kako ne ide u ducan
ako nema novaca,
A sto ako je gladan, a nema gotovine, a ima kartice na kojima moze otici u
minus, npr.? Da ostane gladan, po "pametnom" Drrrrrmeshu? Uostalom, sta
mislis cemu sluze kartice na kojima mozes otici u minus?
Ko sto ti nejdes srat po newsima, a da nemas nista pametno za rec.
NN
2011-01-13 15:04:28 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
A sto ako je gladan, a nema gotovine, a ima kartice na kojima moze otici u
minus, npr.? Da ostane gladan, po "pametnom" Drrrrrmeshu? Uostalom, sta
mislis cemu sluze kartice na kojima mozes otici u minus?
Moze ici u minus samo dokle mu banka i jednozubi lihvar iz podruma ciji
je oglas nasao na banderi dozvoli.
Koliko ti imas godina, djecace?
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:28:13 UTC
Post by NN
Moze ici u minus samo dokle mu banka i jednozubi lihvar iz podruma
ciji je oglas nasao na banderi dozvoli.
Tocno, a dozvoli ti jednu, dve, tri, cetri placa, kolko god prosude da ce
moci izmusti iz tebe. I sto si time htio reci? To je kao diler droge koji te
namami s par free doza, a onda kad mu padnes u ruke, izvuce zadnju lipu iz
tebe.
Pilichu. Nemoj ispadati smijesan.
NN
2011-01-13 15:34:06 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Tocno, a dozvoli ti jednu, dve, tri, cetri placa, kolko god prosude da ce
moci izmusti iz tebe. I sto si time htio reci?
Meni nitko ne dozvoli nista jer nisam malouman.
Znam koliko mi je pokrivac kojim se mogu pokriti.
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
To je kao diler droge koji te
namami s par free doza, a onda kad mu padnes u ruke, izvuce zadnju lipu iz
tebe.
Ma to ti je kao nacisticki cuvar u konc-logoru; da ti cokoladicu, a onda
ti cakijom izvadi oko iz duplje, sazvace, ispljune i posere se na njega.
Kenny
Uvijek mozes odbiti i tu prvu free dozu.
Drmesh
2011-01-13 15:16:55 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
[...]
Ako je gladan, onda umjesto da kupi kruh radije placa kamate? A minus je
ionako vjerojatno potrosio na cigarete i mobitel...

A moze i ostati gladan, jer tko ne radi ne treba niti jesti...
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:20:26 UTC
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
[...]
Kruh plati sad, kamatu kasnije. Jer nema izbora.
Post by Drmesh
A minus je ionako vjerojatno potrosio na cigarete i mobitel...
Neki na to, al nisu svi.
Inteligencijo, pala.
GD
2011-01-13 15:28:15 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
A moze i ostati gladan, jer tko ne radi ne treba niti jesti...
Inteligencijo, pala.
Mislim da ti debelo podcjenjujes glupost i pohlepu prosjecnog naseg covjeka,
koji ce rade kupiti novog passata na kredit, nego polovnu fabiju za kes
(koliko novaca stvarno ima) i nakon toga jadikovati kakvi su lihvari ti
bankari.

Pozdrav
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:37:23 UTC
Post by GD
[...]
Ne podijcenjujem, vrlo dobro shvacam pohlepu i glupost. Ja govorim o vecini
koja nema izbora i koja odlazi u dugove iz stvarne nuzde.

Sto se tice pak o tim pohlepnima/glupima, nije ni tu tako sve crno-bijelo.
Vrlo cesto su takve osobe zrtve drustva, tj. okoline u kojoj zivimo, tj.
"primorane" su slijediti stil zivota. Cesto to niti nisu nekakvi velki
ekstremi, vec obicno ljetovanje/zimovanje, prosjecan mobitel, tu i tamo neka
obleka, povremeni izlasci... Mozes sjediti u svom podrumu cijeli zivot za
kompjuterom, nikud ne izlaziti tj ne imati nekkav "drustveni zivot", ne
imati auto/motor, imati Nokiu 6020 preko 5 godina (kao sto je moj primjer,
recimo) i stediti pare/ne odlaziti u minuse, ali nije ni to bas
"najpozeljniji zivot". Ljudi ipak zele nesto malo bolje/vise. Nekoliko
takvih gore navedenih "sitnica" i da vidis kako sam tak odes u ogromne
minuse.
Kenny
2011-01-13 15:42:17 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
[...]
Kako da ne, bas takvi su danas najpozeljniji prijatelji i svakodnevno ih
se naziva :))
NN
2011-01-13 15:43:42 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Ne podijcenjujem, vrlo dobro shvacam pohlepu i glupost. Ja govorim o vecini
koja nema izbora i koja odlazi u dugove iz stvarne nuzde.
Dobro, ali cekaj onda.
Ti ljudi odlaze u banke iz nuzde - "trebaju" novac (ti tvrdis za kruh,
mi ostali: za novog Passata; tj. za kruh, ali zato sto su potrosili na
novog Passata).
Sto kada ugasimo te izrabljivacke institucije? Kome ce se onda obratiti
ti ljudi koji nemaju izbora? Nema svatko 3000 kuna kao ti da dijeli
prijateljima i rodbini.
Mika
2011-01-13 15:50:19 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Ne podijcenjujem, vrlo dobro shvacam pohlepu i glupost. Ja govorim o
vecini koja nema izbora i koja odlazi u dugove iz stvarne nuzde.
imas primjer te nuzde ??

Evo imam ja. 12 rata za ajfon, htc il neki trugi kurac prijeko potreban. 24
rate za skijanje.6 rata za more. 60 rata za novu KIA-u ili daciu jer je
sramota imati 12 godina starog japanca ili opela.
24 rate za novu kuhinju jer je stara "svoje dala" pa se ne moze ni oprati ni
kupiti nekakva od 2500 kuna koja ce uredno sluziti jos 10 godina.

Ali kad dodje ekipa onda se kurce svi kako su iz nuzde morali to pokupovati
jer se drugacije nije dalo zivjeti, a istovremeno na druga usta koja su mu
vec izrasla na glavi laje i zavija kao cucak kako je tesko kako ima hrpu
kredita i ne moze normalno zivjeti. Pritom dnevno popusi 2 kutije cigareta i
popije pokoju pivu.

Toliko o nuzdi....pljuc !!
NjamNjam
2011-01-13 16:33:32 UTC
Post by Mika
imas primjer te nuzde ??
Evo imam ja. 12 rata za ajfon, htc il neki trugi kurac prijeko potreban. 24
rate za skijanje.6 rata za more. 60 rata za novu KIA-u
Rjesavanje stambenog pitanja?
Drmesh
2011-01-13 16:49:20 UTC
Post by NjamNjam
Post by Mika
imas primjer te nuzde ??
Evo imam ja. 12 rata za ajfon, htc il neki trugi kurac prijeko
potreban. 24 rate za skijanje.6 rata za more. 60 rata za novu KIA-u
Rjesavanje stambenog pitanja?
Tko nema za kupiti stan po sistemu "kljuc u ruke":
- jos neko vrijeme zivi s roditeljima
- dijeli najam s jos nekime
- gradi kucu mali po malo koliko moze
- ne trazi prevelike nekretnine po centru grada i po skupim kvartovima
- krene raditi neki "jaci" posao, dok ne skupi neku konkretnu lovu, pa kad
se skuci, onda se opusti
i jos stotine drugin nacina, ali studirati do cetrdesete, pa naci posao u
drzavnoj sluzbi i odmah sve uzeti na kredu definitivno nije nacin.
NjamNjam
2011-01-13 17:26:25 UTC
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Mika
imas primjer te nuzde ??
Evo imam ja. 12 rata za ajfon, htc il neki trugi kurac prijeko
potreban. 24 rate za skijanje.6 rata za more. 60 rata za novu KIA-u
Rjesavanje stambenog pitanja?
Stan? Ja sam spomenuo 200.000 kuna za za zemljiste i kucu.
Post by Drmesh
- jos neko vrijeme zivi s roditeljima
A koliko godina treba zivjeti s roditeljima da bi ustedio 600.000 kuna
za 60 kvadrata stana? (Racunaj zenu i djecu i velicinu stana od staraca)
Post by Drmesh
- dijeli najam s jos nekime
Jesi ti normalan?
Post by Drmesh
- gradi kucu mali po malo koliko moze
Nakon koliko godina ce ju izgraditi? (racunaj da umjesto rate kredita
placas stanarinu)
Post by Drmesh
- ne trazi prevelike nekretnine po centru grada i po skupim kvartovima
To samo Kerumi rade.
Post by Drmesh
- krene raditi neki "jaci" posao, dok ne skupi neku konkretnu lovu, pa kad
se skuci, onda se opusti
Jaci? Sto je jaci posao?
Post by Drmesh
i jos stotine drugin nacina,
Prosvijetli me.
Post by Drmesh
ali studirati do cetrdesete,
To reci Marinicima i Vlahovicima.

A pazi sad. Sto ti mislis, da je svizac zamotao cokoladu kada je cijena
stanova iz maraka pretvorena u eure? Kada su sasvim slucajno i spontano
stanovi koji su kostali 50.000 maraka odjednom samo promijenjeni u
oglasniku na 50.000 eura? Zidovi nemaju nista s tim? Pohlepni vlasnici
stanova su se toga sami dosjetili?
Drmesh
2011-01-13 18:02:56 UTC
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
Post by Drmesh
- jos neko vrijeme zivi s roditeljima
A koliko godina treba zivjeti s roditeljima da bi ustedio 600.000 kuna
za 60 kvadrata stana? (Racunaj zenu i djecu i velicinu stana od staraca)
Ako radis za 2000 kuna dozivotno. Koliko para - toliko muzike.
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
- dijeli najam s jos nekime
Jesi ti normalan?
Nikad nisi cuo za sustanare, cimere i slicno? Znas, tako zive ljudi koji si
ne mogu priustiti svoju nekreninu. A ne odmah u banku po kredu, pa traziti
stan po Jarunu.
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
- gradi kucu mali po malo koliko moze
Nakon koliko godina ce ju izgraditi? (racunaj da umjesto rate kredita
placas stanarinu)
Ovisi koliko zaradjujes. Ako dzabalebaris u drzavnoj sluzbi za 3000 kuna, a
popodne venes pred televizorom - nikada. I to je u redu.
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
- ne trazi prevelike nekretnine po centru grada i po skupim
kvartovima
To samo Kerumi rade.
Nesto ne vidim da su Zagrepcani navalili u Jelkovec i Laniste.
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
- krene raditi neki "jaci" posao, dok ne skupi neku konkretnu lovu,
pa kad se skuci, onda se opusti
Jaci? Sto je jaci posao?
Onaj na kojem vise radis kako bi vise zaradio, a ne seres o stecenim
pravima.
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
i jos stotine drugin nacina,
Prosvijetli me.
Citaj, uci...
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
ali studirati do cetrdesete,
To reci Marinicima i Vlahovicima.
Sto si ti oni krivi? Oni su si to mogli priustiti.
Post by NjamNjam
[...]
Zasto si pas lize jaja? Zato jer moze.

Zasto su se prodavali stanovi po 2000 eura kvadrat? Zato jer su se budale
prezaduzivele i kupovale ih.
Zasto se danas vise ne prodaju?
NjamNjam
2011-01-13 18:43:16 UTC
Post by Drmesh
[...]
Nisi odgovorio na pitanje. Koliko godina treba zivjeti s roditeljima da
bi ustedio 600K kuna za 60 kvadrata stana? Racunaj zenu i djecu i da s
njima zivis u stanu od staraca. Neka ti je placa prosjecna - 5.500 kuna.
Znam da ti je to tesko pojmiti, ali probaj si predociti da imas zenu i
djecu i umjesto krede placas podstanarstvo, pa onda racunaj koliko ti
mjesecno ostane i koliko ti treba da zivis godina sa starcima dok to ne
skupis. Daj barem odokativnu racunicu.
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
[...]
Je. Lako tebi s 50 godina bez zene i djece zivjeti u sustanarskom stanu.
Aaaaaa.... Sada kuzim zasto nemas zene i djece. TI STEDIS ZA STAN, PA TI
JE NEISPLATIVO "ODMAH" IMATI OBITELJ!!! :-D :-D :-D
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
- ne trazi prevelike nekretnine po centru grada i po skupim
kvartovima
To samo Kerumi rade.
Nesto ne vidim da su Zagrepcani navalili u Jelkovec i Laniste.
A tko bi u te getoe htio ici i jos placati 1300 eura za to?
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
[...]
Vise od 5.500 kuna?
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
i jos stotine drugin nacina,
Prosvijetli me.
Citaj, uci...
Jesam. Tako sam se odlucio rjesiti
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
[...]
Time nisi osporio cinjenicu da pretvaranje cijene stanova iz marki
direkt u eure po tecaju 1:1 nije djelo zidova. Znaci, osim sto su
tadasnji vlasnici stanova debelo zaradili, tko najvise dugorocno profitira?
Drmesh
2011-01-13 16:44:13 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by GD
[...]
A mozes i ujutro u 8 dignuti guzicu iz kreveta, pljunuti u sake i zaraditi
za ono sto si toliko zelis. Ali to u ovoj zemlji samo rijetkima pada na
pamet...
Drmesh
2011-01-13 16:42:11 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
[...]
Ajfon i pljuge plati sad jer ne moze na kartice, kruh cemo sutra, a za
kamatu cemo se zaliti na newsima...
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
A minus je ionako vjerojatno potrosio na cigarete i mobitel...
Neki na to, al nisu svi.
Istina, neki su kupili automobile koje si ne realno ne mogu priusiti, neki
stanove, neki otisli na skijanje.
Nisam jos cuo da se na kamatarenje zali netko tko si je tim novcem uplatio
postdiplomski ili neko skolovanje...
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
A moze i ostati gladan, jer tko ne radi ne treba niti jesti...
Inteligencijo, pala.
Ma naravno, kod nas ne samo da besposleni imaju sve mukte, pred izbore dobit
ce i jos, pa tko je lud da onda ide raditi?
abc
2011-01-13 13:15:59 UTC
"NjamNjam" <***@MAKNInet.hr> wrote in message news:igmpj4$915$***@gregory.bnet.hr...
,> - MA UKIDAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ!!!!!
morala sam se nasmijati iako je ovo veoma tuzno i ruzno kako nas varaju i
kradu
imala sam slicno iskustvo (hypo banka, t com ) veoma dobro znam kako se
osjecas
Mika
2011-01-13 14:01:20 UTC
Post by abc
[...]
oohooohooo, Hypo govna su sorta za sebe. Bezobrazni lazljivci, a polupismene
blesace na salterima. Dodas zastitara sa osnovnom skolom i dobrim naglaskom
i eto ekipe iz snova :))
blolek
2011-01-13 15:04:00 UTC
Post by Mika
oohooohooo, Hypo govna su sorta za sebe. Bezobrazni lazljivci, a
polupismene blesace na salterima. Dodas zastitara sa osnovnom skolom i
dobrim naglaskom i eto ekipe iz snova :))
Za¹titar MORA imati najmanje trogodi¹nju srednju ¹kolu! I jo¹ k tome teèaj i
licencu! Ne vrijeðaj za¹titare usporeðujuæi ih sa spomenutim sluŸbenicama!
:)
Mika
2011-01-13 15:34:57 UTC
Post by blolek
Post by Mika
[...]
Da u pravu si. Takodjer mora biti odredjenog psihofizickog i zdravstvenog
stanja kako bi mu bilo dozvoljeno nositi oruzje.

A sad jedna inside informacija. 17% zastitara nema zavrsenu srednju skolu.
Dio njih ( ne znam napamet postotak ) nisu ni pristupili lijecnickom
pregledu. 37% zastitara je bilo 2 ili vise puta kod doktora i prijavilo
psihicke smetnje. Polovica od tih 37% je koristila bolovanje po osnovi
psihickih smetnji.Dalje...44% zastitara ne zna tocan naziv naoruzanja koje
svakodnevno nosi, odnosno, ne zna pravilno rastaviti i sastaviti oruzje....
Takvi smiju nositi oruzje ?!?!?

U ovo ne spadaju zastitari - tehnicari.

Sretno u banci :)
blolek
2011-01-13 17:05:23 UTC
Post by Mika
A sad jedna inside informacija. 17% zastitara nema zavrsenu srednju skolu.
Takav ne moŸe dobiti licencu i moŸe biti samo èuvar. Ljudi ih èesto brkaju
sa za¹titarima.
Post by Mika
Dio njih ( ne znam napamet postotak ) nisu ni pristupili lijecnickom
pregledu.
Kao i kod gornjeg navoda...

37% zastitara je bilo 2 ili vise puta kod doktora i prijavilo
Post by Mika
psihicke smetnje.
Nebitno! Psihièke smetnje su i nesnica i neuroza, a to nije smetnja za
obavljanje za¹titarskog posla ili no¹enje oruŸja. Treba provjeravati svaki
sluèaj pojedinaèno i TOÈNO odrediti o kakvoj je smetnji rijeè! Ako rade
iskljuèivo noène smjene mogu imati poremeæaj spavanja, a to je veæ psihièka
smetnja... I slièno!
Odakle ti taj podatak?!
Mika
2011-01-13 17:16:01 UTC
Post by blolek
Post by Mika
A sad jedna inside informacija. 17% zastitara nema zavrsenu srednju skolu.
Takav ne moŸe dobiti licencu i moŸe biti samo èuvar. Ljudi ih èesto brkaju
sa za¹titarima.
I tu si u pravu. Problem je u tome sto ju uredno dobije.
Post by blolek
Post by Mika
Dio njih ( ne znam napamet postotak ) nisu ni pristupili lijecnickom
pregledu.
Kao i kod gornjeg navoda...
Sve je to lijepo na papiru u njuzima :)
Nazalost, cinjenice i trenutno stanje su nesto sasvim drugo.
Post by Mika
[...]
Neuroza nije bitna kod nosenja orzuja ??
Ne, nije u pitanju poremecaj spavanja, vec poremecaji uzrokovani strahom od
pogibije i slicnih poveznica.
Post by blolek
Post by Mika
[...]
Ako ti kazem , morat cu te ubiti :) Salim se, naravno. Podatak je rezultat
istrazivanja. Detaljnije ne smijem....
blolek
2011-01-13 17:28:32 UTC
Post by Mika
Ako ti kazem , morat cu te ubiti :) Salim se, naravno. Podatak je
rezultat istrazivanja. Detaljnije ne smijem....
Licence izdaje policija i jednostavno ne vjerujem da ju itko moŸe dobiti bez
da je zadovoljio SVE propisane uvijete.
MoŸda ima èuvara koji rade na za¹titarskim poslovima, ali oni sigurno nemaju
licencu. Takve poslodavci moŸda stavljaju da odrade neke poslove koje ne bi
smjeli obavljati, no to je druga prièa. No, ne vjerujem da poslodavac takvom
daje i oruŸje. Obièno ih samo negdje "pro¹vercaju" toliko da budu
prisutni...
Policija èesto provodi nadzore nad radom za¹titara i za¹titarskih kuæa i
uredno provjeravaju imaju li za¹titari licencu. Pogotovo oni koji rade u
bankama, na za¹titi novca i drugim poslovima na kojima rade za¹titari s
oruŸjem....
Mika
2011-01-13 17:35:30 UTC
Post by blolek
Post by Mika
[...]
Policija izdaje licence na temelju papira koje dobiju.
Ispit se polaze pred 3 clana komisije, od kojih 2 nemaju veze sa
psihologijom niti policijom, vec su gradjevinsko kojekakvi tehnicari,
ingovi..itd.
Pretpostavljam da znas idiotsku tematiku koja se nalazi u ispitu za
zastitara, pocevsi od gradjevinskih dozvola pa nadalje, da ne ulazimo
preduboko.

Zelim reci, da ispite mogu poloziti i mala nepismena djeca, odgovarajuci na
pitanja sa vrlo malo logike.
Nazalost, tvoje vjerovanje je jedno, a realnost sasvim nesto drugo :(
Post by blolek
[...]
Bilo bi apsolutno neprofesionalno od mene da imenujem firme koje to rade.
Jedan je bitan detalj u tome. Policija provodi NAJAVLJENE nadzore....
blolek
2011-01-13 17:58:08 UTC
Post by Mika
[...]
Pa mislim da je to manje bitno. Ne mora za¹titar biti intelektualac, ali
mora znati osnovne zakonske odredbe i pravila postupanja...
Uostalom, znao sam za sutkinju prekr¹ajnog suda koja je rje¹avala predmete
iz domene prometa, a sama nije imala niti vozaèku dozvolu. U prilog
èinjenici da kod nas ni¹ta nije nemoguæe....
Post by Mika
Post by blolek
[...]
Znao sam i ja za neke koji su zapo¹ljavali ljude bez licence, ali ipak im
nisu davali oruŸje.
Post by Mika
Jedan je bitan detalj u tome. Policija provodi NAJAVLJENE nadzore....
Pa ne ba¹! MoŸda negdje, ali to nije pravilo. Za¹titarima na odgovornim
mjestima èesto po¹alju "blic" kontrolu...
Mika
2011-01-13 18:11:48 UTC
Post by blolek
Post by Mika
[...]
Nismo se razumjeli. Na tvoju izjavu kako policija izdaje licence, zelio sam
reci da policija zapravo izdaje komad papira i nema nikakve veze niti
saznanja o tome sto i kome daje, osim formalnih generalija.
Post by blolek
Post by Mika
Post by blolek
[...]
Ne bi bio problem da je to par ljudi.
Post by blolek
Post by Mika
Jedan je bitan detalj u tome. Policija provodi NAJAVLJENE nadzore....
Pa ne ba¹! MoŸda negdje, ali to nije pravilo. Za¹titarima na odgovornim
mjestima èesto po¹alju "blic" kontrolu...
u pravilu takve blic kontrole idu da bi se zadovoljila forma, odnosno na ona
mjesta i djelatnike za koje se zna da su uredni i ispravni u postupcima i
provodjenju sluzbe. osim sto su izuzetno rijetke, i beskorisne su.

Trenutno ti mogu nabrojati barem 10 lokacija na kojima zastitar radi pod
utjecajem alkohola, i to vecinom konzumiranog na radnom mjestu. Na takve
lokacije, ne ide se u blic kontrole. Takve kontrole, osim sto povlace niz
potupaka unutar firme, povlace i puno posla na strani kontrolora, odnosno
djelatnika MUP-a. Svima je to hrpa posla, koji se vrlo jednostavno moze
izbjeci i izbjegava.
Matija Nalis
2011-01-13 13:51:27 UTC
Post by NjamNjam
[...]
Nismo bas svi mladji, ali nije mi jasno sto je lose u tome da je netko
Zidov? Dapace dobar dio nas je brijao da je vecina tih ideja "lose je
sto si Zidov" zamrla sa porazom fasisticke Njemacke.
(BTW poticanje nacionalne, rasne ili vjerske mrznje ti je zabranjeno vec i
clankom 39. Ustava RH, razne zakonske akte da ne spominjem.)
Post by NjamNjam
god te banke ne podnosim, jer znam tko stoji iza njih, svaki put me
iznenade s novom zidovskom forom. Pazi sad.
A to da iza banaka stoje Zidovi je takodjer totalni urbani mit. Sigurno
barem od onog zadnjeg svjetskog rata, nisam detaljnije proucavao
nacionalnost bankara prije. Pogotovo iza 'rvackih banaka trenutno stoje
mahom Austrijanci i Talijani, kao i razni domaci serifi...

Pa ako se bas moras u svojoj anonimnosti furati na nacionalnu mrznju, ajd
barem onda usmjeri barem okvirno u pravom smjeru i deri se na recimo
prokletog svapskog okupatora ili prljave digice ili tak nesto.

P.S. Dakle da se razumijemo, potpuno se slazem s tobom oko bijesa na
bankare, lopovske im metode i suludosti ideje da bogati trebaju dodatno
krasti od siromasnih; ali ove nacionalisticke fore ajd ostavi za referat na
lokalnim sastancima fasisticke mladezi treceg reicha...

P.P.S. otkad nam je nezavisne Hrvatske i svih onih pljacki naroda koje se
dogadjaju u gornjih 5%, kak se osjecas kad te nazovu "Hrvatom"? Ljepse nam
je bilo dok nas je netko drugi gazio pa smo mogli pljuvati da nacionalnosti
koja je na vlasti, sad mozemo samo pljuvati sami po svojoj naciji, jbga...
Opinions above are GNU-copylefted.
Mika
2011-01-13 14:09:49 UTC
Post by Matija Nalis
Post by NjamNjam
[...]
Kad si tako dajes truda, mozes li nam usput objasniti zakaj ga sama drzava
rvatistan krsi uzduz i poprijeko, vrijedjajuci svoje gradjane svih
nacionalnosti, rasa i vjera, po ovako odokativno , koje bi se odmah sjetio
nabrojati, jedno 10 stavaka ??
Post by Matija Nalis
Post by NjamNjam
[...]
Da si 45-te ostao pod vlascu prokletog svapskog okupatora danas bi zivio kao
gospodin covjek.
Hitler je bio legenda, samo su njegovi ciljevi postizani krivim
sredstvima.Ocito da su neki bili lijene lakome guzice pa su prvi
naletili....kako god da su se zvali, zidovi, kurci, palci..ali jbg, uvijek
se sve isfurava na bazu nacionalnosti i kojekakve nacionalne mrznje... Da je
potukao svu neradnicku bandu danas bi teklo med i mlijeko. Al jbg , mi smo
bili pametni pa nam eto blagostanja sad.
NjamNjam
2011-01-13 16:14:11 UTC
Post by Mika
Hitler je bio legenda
Hihihihi... Sad ce to pero copy/pastati na .roditeljstvo... :-D
Amaro
2011-01-13 14:12:04 UTC
Post by NjamNjam
[...]
Matija, malo si zabrijao.
Daj objasni od kuda je nastala uzrecica *sto si zidov* ili *a jesi zidov* ?
Ne vidim kakve to veze ima sa nacionalnom netrpeljivoscu.
Po mojoj procjeni moglo bi imati veze sa skrtoscu, muljanjem, mesetarenjem
na tudji racun i slicnim *osobinama*
Drmesh
2011-01-13 14:45:17 UTC
Post by Amaro
[...]
Onda su i ovi luzeri koji imaju kredite u svicarcima - zidovi. Jer i oni su
mesetarili s tecajem, ali su se malo zajebali, jer su zaboravili da batina
ima dva kraja, lijepo je kad je tecaj po njih bio povoljan, ali doslo je do
preokreta i sad traze ne znam kakvu zastitu od drzave... Otprilike kao da
onaj tko izgubi lovu na kladionici ide traziti pomoc drzave protiv zlog
kladionicara...
NN
2011-01-13 15:02:43 UTC
A kada je to tečaj bio za njih povoljan?!
Kod podizanja kredita mogao si birati da li želiš da ga vežu uz tečaj
švicarca ili eura, a ljudi su se odlučivali za švicarca jer su vjerovali u
stabilnost tog tečaja.
Neki su se i bacali sa nebodera jer su vjerovali da mogu letjeti.
Sto to mene briga?
blolek
2011-01-13 15:01:51 UTC
Post by Drmesh
[...]
A kada je to teèaj bio za njih povoljan?!
Kod podizanja kredita mogao si birati da li Ÿeli¹ da ga veŸu uz teèaj
¹vicarca ili eura, a ljudi su se odluèivali za ¹vicarca jer su vjerovali u
stabilnost tog teèaja. ©to je tu bilo povoljno?!
NjamNjam
2011-01-13 16:20:56 UTC
Post by Drmesh
Onda su i ovi luzeri koji imaju kredite u svicarcima - zidovi. Jer i oni su
mesetarili s tecajem, ali su se malo zajebali
Ne, nisu se zayebali, vec su ih zidovi zayebali. Ponuda kredita u
svicarcima je sasvim slucajno pocela netom prije financijske krize. Koju
su izazavali (to vec i mainstream mediji znaju) - zidovi. Bankari.
Drmesh
2011-01-13 16:32:03 UTC
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
[...]
A onda je svizac zamotao cokoladu...

Popustili su ti lijekovi? Ili si razvio rezistenciju...
NjamNjam
2011-01-13 17:15:26 UTC
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
[...]
A sto mislis, da su zadnjih godinu-dvije slucajno krenuli krediti u kunama?
Post by Drmesh
Popustili su ti lijekovi? Ili si razvio rezistenciju...
To se zove "tolerancija". ;-)
Drmesh
2011-01-13 17:21:44 UTC
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
[...]
Kada ce gradjani imati povjerenje u nacionalnu valutu i stedjeti u kunama,
onda ce i banke davati kredite u kunama, bez valutne klauzule.

Povjerenje mora biti obostrano.

Ali tako nesto paranoiku poput tebe nije moguce shvatiti.
NjamNjam
2011-01-13 16:12:49 UTC
Post by Matija Nalis
Pa ako se bas moras u svojoj anonimnosti furati na nacionalnu mrznju,
Kakvu sad nacionalnu mrznju??
Post by Matija Nalis
ajd
barem onda usmjeri barem okvirno u pravom smjeru i deri se na recimo
prokletog svapskog okupatora ili prljave digice ili tak nesto.
Pa u svakom drugom postu ih spominjem. Svaki moj sig ih direktno, ili
indirektno spominje.
Goran Marinic
2011-01-13 18:43:42 UTC
Post by Matija Nalis
Nismo bas svi mladji, ali nije mi jasno sto je lose u tome da je netko
Zidov? Dapace dobar dio nas je brijao da je vecina tih ideja "lose je
sto si Zidov" zamrla sa porazom fasisticke Njemacke.
Koliko se ja sjećam, to "židove" je bilo u smislu "škrtice". Obično bi
ga govorili oni koji su rastrošili sve onima koji im nisu htjeli zadnji
dinar dati za još jednu pivu.

Drmesh
2011-01-13 14:29:27 UTC
Post by NjamNjam
Pas mater, govna bankarska...
(Manite me prica da nisam trebao platiti)
Kad odes u ducan potrpas u kolica sve sto nadjes na policama, a onda vices -
govna trgovacka? Ili ipak uzmes samo ono sto ti treba?

Ili u skladu sa svojim uvjerenjima - sam proizvedes sve sto ti treba?

Ili seres po netu samo da bi srao?
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 14:53:11 UTC
Ovo koda opisujes samog sebe.
Drmesh
2011-01-13 14:55:30 UTC
Zaboravio si svoj nick od jucer, pa si morao kreirati novi?
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:01:05 UTC
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
Ili seres po netu samo da bi srao?
Ovo koda opisujes samog sebe.
Zaboravio si svoj nick od jucer, pa si morao kreirati novi?
Trenutka kreativne inspiracije. Btw, drago mi je da potvrdjujes svoje gornje
samoopisivanje "serem-samo-da-bi-srao".
Drmesh
Odes li i svaki dan u Petrinjsku po osobnu?
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:29:02 UTC
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
[...]
Izjednacavas nick na fuckin Interntu s osobnom iskaznicom? Drago mi da jos
jednom potvrdjujes "serem-samo-da-bi-srao". Mozes li jos malo?
Drmesh
2011-01-13 16:13:31 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
[...]
Koliko vidim Darko Zuban predstavio nam se punim imenom i prezimenom na
fuckin netu. Da je taj fuckin net neozbiljan vjerojatno ne bi bilo tako.
NjamNjam
2011-01-13 16:16:56 UTC
Post by Drmesh
Kad odes u ducan potrpas u kolica sve sto nadjes na policama, a onda vices -
govna trgovacka? Ili ipak uzmes samo ono sto ti treba?
Sto sam ja to uzeo sto mi ne treba?

Tebe kad razyebu na blagajni i onda im cijela kolica na traci ostavis,
znaci da si cijela kolica napunio uzimajuci sve sto nadjes na policama?

Trolcino...
Drmesh
2011-01-13 16:22:16 UTC
Post by NjamNjam
Post by Drmesh
[...]
Razjebu me samo kada mijenjaju uvijete kupnje za vrijeme same kupnje. Ko ih
jebe, nisam ja u ducanu radi njih, nego oni radi mene.
GD
2011-01-13 14:49:02 UTC
Post by NjamNjam
[...]
Mene zanima zasto si kupovao usluge koje ti ne trebaju i zasto zbog toga
govnom smatras banku, a ne onoga koji te natjerao da koristis te usluge
(koje ocito ne koristis)?

Koji genij moras biti da bi uopce poceo koristiti bilo koju revolving
karticu? :)

Znam, pitanja su retoricka, ali nisam odolio :-)
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 14:59:50 UTC
Post by GD
Koji genij moras biti da bi uopce poceo koristiti bilo koju
revolving karticu? :)
Od cca 50 ljudi koje aktivno znam, niti jedan ne raspolaze cash lovom, tj
svojom placom. Svi sve placaju preko kartica i minusa na njima. Place koje
dobiju vec godinama automatski odlaze na minuse i kamate na iste minuse.
Stvarno zalosno.
NN
2011-01-13 15:01:51 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
[...]
I? Sto to tebe briga?
Ocito da ->jos uvijek<- zaradjuju dovoljno pa im banke to dozvoljavaju.
Kada vise ne budu zaradjivali dovoljno, Najvece ZLO svijeta, BANKE, ce
im tu mogucnost same uskratiti, a oni ce se oglasiti na ovoj grupi.
Nista se ti ne brini.
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:11:00 UTC
Post by NN
I? Sto to tebe briga?
A sta tebe to briga? Ja samo konstatiram zalosnu situaciju. Direktno me nije
briga, ali govori o cjelokupnom stanju u drustvu. Vjerujem da je slicno
stanje u cijeloj RH.
Post by NN
Ocito da ->jos uvijek<- zaradjuju dovoljno pa im banke to dozvoljavaju.
Koliko je to "dovoljno" dovoljno? Neograniceno, sudeci po dugovima. Znam
hrpu ljudi koji su u minusima po 20-30-40.000 kn.
Post by NN
Kada vise ne budu zaradjivali dovoljno, Najvece ZLO svijeta, BANKE,
ce im tu mogucnost same uskratiti,
Pa naravno, dok izmuzu (citaj: opljackaju) covjeka kolko god mogu.
Post by NN
a oni ce se oglasiti na ovoj grupi.
I kaj onda ak se oglase? Jel nesto lazno napisano?
Post by NN
Nista se ti ne brini.
Velis, kao ti i Drmesh, koji se brinete samo za svoje dobro napunjeno dupe.
Sva sreca, pa nismo svi sebicnjaci koji misle smo na sebe.
NN
2011-01-13 15:13:35 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
Ocito da ->jos uvijek<- zaradjuju dovoljno pa im banke to dozvoljavaju.
Koliko je to "dovoljno" dovoljno? Neograniceno, sudeci po dugovima. Znam
hrpu ljudi koji su u minusima po 20-30-40.000 kn.
Vjerojatno imaju imovinu koja je vrijednija od tog duga.
Ne brini ti nista. Pusti da najvece ZLO svijeta. BANKE. brinu kako ce to
naplatiti.
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
Kada vise ne budu zaradjivali dovoljno, Najvece ZLO svijeta, BANKE,
ce im tu mogucnost same uskratiti,
Pa naravno, dok izmuzu (citaj: opljackaju) covjeka kolko god mogu.
Koliko sam upoznat, poslovanje sa mentalno zaostalim osobama im je
zabranjeno, a za ostale me boli ona stvar.
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Velis, kao ti i Drmesh, koji se brinete samo za svoje dobro napunjeno dupe.
Sva sreca, pa nismo svi sebicnjaci koji misle smo na sebe.
Pa daj brate onda svoju adresu i broj telefona kako bi ti se ljudi sa
velikim minusima mogli, tako velikodusnome, obratiti za pomoc.
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:26:03 UTC
Post by NN
Vjerojatno imaju imovinu koja je vrijednija od tog duga.
I ne bas. Samo na osnovu place. Frend je prije mjesec dana uzeo kredit od
35.000kn da zatvori sve dugove na karticama.
Post by NN
Ne brini ti nista. Pusti da najvece ZLO svijeta. BANKE. brinu kako ce
to naplatiti.
Jel tak branis i dilere drogom? Mislim, na kraju krajeva, ovisnik je sam
kupio i odabrao drogu, sta je jadan diler kriv koji samo zeli dobro
zaraditi.
Post by NN
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Pa naravno, dok izmuzu (citaj: opljackaju) covjeka kolko god mogu.
Koliko sam upoznat, poslovanje sa mentalno zaostalim osobama im je
zabranjeno, a za ostale me boli ona stvar.
Opisujes 90% gradjana kao mentalno zaostale?
Post by NN
Pa daj brate onda svoju adresu i broj telefona kako bi ti se ljudi sa
velikim minusima mogli, tako velikodusnome, obratiti za pomoc.
Pa ljudima kojima mogu i pomognem. Samo ovaj tjedan mi je oslo cca 3.000kn
na "posudbe" frendovima i rodjacima, lova za koju znam da ce biti vracena
pitaj-boga-kad. Al ja na to ne gledam kao ti i Drmesh. Ja takodjer nemam ne
znam kolko love, ali znam da te osobe imaju jos daleko manje (neki od njih
rade 30 dana/mjesecno za 1900kn!) i za razliku od elitista (kao sto si ti i
Drmesh), ne mogu gledati da ljudi nemaju sa cime platiti stan, rezije, hranu
itd.
NN
2011-01-13 15:30:38 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Jel tak branis i dilere drogom? Mislim, na kraju krajeva, ovisnik je sam
kupio i odabrao drogu, sta je jadan diler kriv koji samo zeli dobro
zaraditi.
A jel ti usporedba...
Ali dobro, kad vec inzistiras: Jel tako branis i drogerase? Mislim, na
kraju krajeva, diler mu je sam dao drogu, sto je jadan drogeras kriv
koji se samo zeli dobro provesti?
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
[...]
Ne, nego kao "one za koje me boli ona stvar", genijalce.
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
[...]
Bojim se da si elitist u ovoj prici - ti.
Ja nemam 3000 kuna koje bih podijelio frendovima i rodjacima.
Drmesh
A ja ih nemam niti za bankare i kamatare, a bome niti za kladionicare...
Zli_Zec
2011-01-13 16:34:31 UTC
Post by Drmesh
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
[...]
A ja ih imam ali ih nikom ne dam :-)

HoHoHoHo
Drmesh
2011-01-13 16:20:07 UTC
Post by NN
a oni ce se oglasiti na ovoj grupi.
I kaj onda ak se oglase? Jel nesto lazno napisano?
U tome i je kvaka - zalit ce se kako im Zidovi ne daju kredit s kojim bi
otplacivali kredit kojim otplacuju kredit za otplatu kredita kojim... No, s
obzirom da je to i slizbena politika ove drzave i Vlade, nije se tome za
cuditi...
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by NN
Nista se ti ne brini.
Velis, kao ti i Drmesh, koji se brinete samo za svoje dobro napunjeno
dupe. Sva sreca, pa nismo svi sebicnjaci koji misle smo na sebe.
S obzirom na to koliko poreza i doprinosa plaacam najmanje se brinem za sebe
i svoju obitelj.
Mika
2011-01-13 15:38:16 UTC
Post by NN
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
[...]
nije stvar brige drugoga sve dok ti isti mulci ne dodju i jaucu, kukaju,
vepa, mole za pomoc i ne znam sto. A to se uporno i konstantno dogadja,
svuda oko nas.
GD
2011-01-13 15:08:35 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by GD
[...]
Slazem se da je zalosno, ali ne vidim kakve to veze ima s ovim threadom.

OP se nedavno pohvalio, koliko se sjecam, da je kod te iste banke (ili neke
druge, svejedno) uzeo kredit za gradnju kuce ili imanja, koji ce mu
posluziti da se "osamostali", kako bi sebe i svoju familiju ucinio
"nezavisnima" od ove velike bankarsko-farmaceutske zavjere u kojoj zivimo.

Je li temi doista potreban jos kakav komentar?
NN
Nemoj mi reci da je uzeo kredit u svicarskim francima?
Zli_Zec
Da, bio bi najobičniji klovn da pritom ne širi šovinizam i rasizam.
Drmesh
2011-01-13 15:09:45 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by GD
[...]
To znaci kako ti ljudi jako dobro zaradjuju, jer si mogu priustiti i
placanje kamata.
Dar-Mar-Ko Zubeec
2011-01-13 15:30:00 UTC
Post by Drmesh
To znaci kako ti ljudi jako dobro zaradjuju, jer si mogu priustiti i
placanje kamata.
Znaci, osoba koja je primorana otici posudit lovu od kamatara po tipicnim
zelenaskim kamatama znaci da je prebogata osoba. Jos jedna od retardiranih
izjava iz tvog repertoara.
Mika
2011-01-13 15:55:23 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
[...]
Osim sto mi je Drmavi u filteru, nerado se moram sloziti s njim, ali DA.
Osoba koja ima za kredit je zapravo prebogata i maloumna osoba. Jer ako
umjesto 100 kuna za nesto kupiti ti odlucis dati 3 x 40 kuna, onda si teski
idiot.

BTW. onaj koji nema za kruh ne moze nigdje i pod nikakvim uvjetima dobiti
kreit. Stovise, kredit ce tesko dobiti cak i osoba koja ima uredna primanja.
NjamNjam
2011-01-13 16:31:45 UTC
Post by Mika
[...]
Kad si me vec spomenuo, daj mi formulu kako da kesiram 200.000 kuna,
umjesto da sam odlucio dati 8 x 3.000 kuna?
Drmesh
2011-01-13 16:53:46 UTC
Post by NjamNjam
Post by Mika
[...]
Dignes kredu u ZABI s 10% kamata i onda taj novac ulozis u Sutli Senkovec za
99% kamata...

Kad gazda iz Senkovca pobjegne na Djevicanske otoke zalis se na netu...

Jebiga, onda nije bilo neta, a danas nema Sutle iz Senkovca. A Gazda je jos
uvijek na djevicanskim otocima i jos se uvijek smije budalama...
NjamNjam
2011-01-13 17:09:29 UTC
Post by NjamNjam
Post by Mika
[...]
Pardon, 8 je godina, ne rata. 96 x 2500 kuna.
Mika
2011-01-13 17:21:33 UTC
Post by NjamNjam
Post by NjamNjam
Post by Mika
[...]
Gledaj. Vecina rvatina stambeno pitanje rijesava tako da kupi komad betona u
gradu i robija za to narednih 25 godina. Jedan vrlo mali dio za iste novce
rijesi stambeno pitanje van grada te dobrim gospodarstvom uz minimalno
ulaganje i malo truda, pokrije minimalno pola rate kredita i ispuni si dan
necim korisnim.

Ne kazem da su svi krediti beskorisni, ali 80% onih koji su uzeli kredit, s
njim nisu napravili nista, osim naucili par jadikovki i leleka.
NjamNjam
2011-01-13 17:58:31 UTC
Post by Mika
Post by NjamNjam
Post by NjamNjam
Post by Mika
[...]
Pa, moram te citirati: "Osoba koja ima za kredit je zapravo prebogata i
maloumna osoba." Nisi se ogradio "80% osoba koje imaju kredit...". ;-)
Mika
2011-01-13 18:14:51 UTC
Post by NjamNjam
Post by Mika
Post by NjamNjam
Post by NjamNjam
Post by Mika
[...]
Ok, moj grijeh :)
O onima koji kredit uloze na nacin da barem dio kredita sam sebe isplacuje,
nema smisla govoriti. Takvih je 20%. Mozda sam previse i rekao :)
Drmesh
2011-01-13 16:16:34 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by Drmesh
[...]
Zvuci nevjerojatno, ali u nekim stvarima doslovno se slazem s Mikom.

Uostalom, cijela nam drzava tako funkcionira - lakse je otici do kamatara,
nego u 8 ujutro dignuti guzicu i otici nesto raditi.

Radnici su trazili da firme dignu kredite kako bi im se podijelile
bozicnice, a sad sto ce zbog toga uskoro ostati bez posla nisu
razmisljali...
Mika
2011-01-13 15:36:59 UTC
Post by Dar-Mar-Ko Zubeec
Post by GD
[...]
ja takvima otvoreno kazem da su maloumne budale. I treba ih derati kao koze.
Koliko glup mora netko biti , i trositi ono sto nema ?!?!?!?
:)
NjamNjam
2011-01-13 16:27:13 UTC
Post by GD
Mene zanima zasto si kupovao usluge koje ti ne trebaju i zasto zbog toga
govnom smatras banku, a ne onoga koji te natjerao da koristis te usluge
(koje ocito ne koristis)?
Koje usluge sam kupovao, a da ih ne koristim??
Post by GD
Koji genij moras biti da bi uopce poceo koristiti bilo koju revolving
karticu?:)
Genij kojem se dio posla bazira na Internetu i trosi odredjena sredstva
mjesecno na kupovanje usluga hostinga i domena, a koje mozes kupiti samo
kreditnom karticom. (Revolving, charge, isti klinac. Pay-pal ne koristim.)