(prestaro za odgovor)
Gen-i struja
2013-06-28 05:53:21 UTC
Da li se netko pokusao prebaciti online i da li su mu stigli obecani
papiri?
Ja cekam vec 10 dana na papire za potpis.
Rafe
2013-06-28 17:14:08 UTC
"d" wrote in message news:***@news.iskon.hr...

Da li se netko pokusao prebaciti online i da li su mu stigli obecani
papiri?
Ja cekam vec 10 dana na papire za potpis.

ajmo ponovit moj post pa još jednom razmisli je li ti se isplati prelazit

prepisujem stavke sa svog HEP računa:

Iznos za proizvodnju:
Električna energija RVT 0,56 Kn/KW
Električna energija RNT 0,28 Kn/KW

Iznos za prijenos:
Električna energija RVT 0,11 Kn/KW
Električna energija RNT 0,05 Kn/KW

Iznos za distribuciju:
Električna energija RVT 0,24 Kn/KW
Električna energija RNT 0,12 Kn/KW
Naknada za mjernu uslugu 10,00 Kn/brojilu/mjesečno

Iznos za opskrbu:
Naknada za opskrbu 7,40 Kn/brojilu/mjesečno

Na sve ovo se dodaje PDV...

Koliko vidim RWE cjenik je točno prepisan HEP proizvodnja cjenik, a
0,91/0,45 Kn je HEP UKUPNA CIFRA po KW...

koliko vidim (http://www.jeftinastruja.hr/kalkulator-ustede) samo
PROIZVODNJA I OPSKRBA su dijelovi cijene koji su na tržištu - sve ostalo je
regulirano i fiksno pripada HEP-u (prijenos i distribucija) bez obzira na
proizvođača (prodavača) električne energije...

A prema cjeniku http://www.jeftinastruja.hr/jeftina-struja/cjenik
Iznos za proizvodnju GEN-I:
Električna energija RVT 0,49 Kn/KW (jeftinije točno 14,285 % od HEP-a)
Električna energija RNT 0,245 Kn/KW (jeftinije točno 12,500 % od HEP-a)

Iznos za opskrbu GEN-I:
Naknada za opskrbu 7,40 Kn/brojilu/mjesečno (isto kao HEP)

pa mi pokažite 30 % jeftinije!!!!!

Znači u konačnici:
HEP:
0,91 Kn/KW
0,45 Kn/KW
17,40 Kn/brojilu/mjesečno

GEN-I:
0,84 Kn/KW
0,415 Kn/KW
17,40 Kn/brojilu/mjesečno

razlika je:
0,07 Kn/KW + PDV za skuplju struju i
0,035 Kn/KW + PDV za jeftiniju struju

na mnom 6-mjesečnom računu od 3.538,03 Kn to bi bila razlika od - 261,49 Kn
ili - 7,39 %

Oni koji troše manje (kao npr. ja po ljeti kada mi račun pada na pola zimske
potrošnje) ušteda je još puno manja...
A da ne pričamo o penzićima koji imaju 100 Kn mjesečni račun - vjerojatno
se razlika svede na ispod pola kave mjesečno ...
I to je to :-(

Živili, dok nam mute vodu :-(
Blue4eye
2013-06-28 19:52:48 UTC
na mnom 6-mjeseènom raèunu od 3.538,03 Kn to bi bila razlika od - 261,49
Kn
ili - 7,39 %
®ivili, dok nam mute vodu :-(
Znaèi, u¹tedio si jednu mjeseènu ratu za par klikova mi¹em.

Bez obzira na postotak, meni to ne izgleda malo.

Nek mute ¹to hoæe, ako æu ja platit i "samo" jednu ratu manje godi¹nje :)
2013-06-28 21:19:34 UTC
Post by d
Da li se netko pokusao prebaciti online i da li su mu stigli obecani
papiri?
Ja cekam vec 10 dana na papire za potpis.
ajmo ponovit moj post pa jo=3F=3F jednom razmisli je li ti se isplati prelazit
da i?
taman da je usteda 2kn, presao bih s monopoliste na bilo sto.
Goran Mitrovic
Podcjenjujes vrijednost averzije prema rasipnim drzavnim poduzecima.
Slavko Igric
2013-06-29 07:53:34 UTC
Post by Rafe
ajmo ponovit moj post pa još jednom razmisli je li ti se isplati prelazit
Naravno da se isplati, jeftinija struja od hep-ove. Istina gen-i je
slovenska firma ali ako nema ugovorne obaveze ne vidim razloga da se ne
pređe kod njih.