HRT odjava
(prestaro za odgovor)
ad
2013-01-29 06:52:36 UTC
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.

http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf

ima li neka finta kako odjaviti?
eLaCiD
2013-01-29 07:18:36 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
/ cut

Zakonski ništavan ugovor iz razloga protuusatvnih odredbi.
i***@gmail.com
2013-01-29 08:54:26 UTC
Pozdrav svima...
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
Zakonski ni¨tavan ugovor iz razloga protuusatvnih odredbi.
Morat ces poraditi malo na toj "protuustavnosti".

Uzivajte,

Iggy
Mika
2013-01-29 09:29:06 UTC
Post by i***@gmail.com
Pozdrav svima...
Post by ad
[...]
Ne bas. Vec sam spomenuo da odjavu nije moguce izvrsiti osim po internom
obrazcu HRT-a. Kako u tom obrascu stoji dio u suglasnosti premetacine doma,
a dom je nepovrediv po Ustavu RH, sasvim je jasno da se odjava mora izvrsiti
pod prisilom, odnosno, ucjenom. Ili odjava sa odricanjem ustavnog prava, ili
prisilno placanje.

Pitanje je samo kad ce se sjetiti netko i poslati ih na sud zbog ovakvog
ucjenjivanja. Ocigledno da nemaju nikog pametnog tko bi im slozio zakon o
naplati pristojbe, a raja ih polako pritisce svim nacinima. Mozda nesto i
bude od tih Hrvata :))

Btw., nek kodiraju program pa cemo vidjeti koliko ce novaca zaraditi i
koliko ce uhljebljenici na Prisavlju prezivjeti :)
i***@gmail.com
2013-01-29 09:43:28 UTC
Pozdrav svima...
Post by Mika
Post by i***@gmail.com
[...]
Dom je itekako "povrediv", na razne zakonski prihvatljive i odobrene nacine.

Uzivajte,

Iggy
Mika
Ali zakon o HRT-u te nacin odjave pristojbe nisu jedni od tih. Srecom :)
i***@gmail.com
2013-01-29 10:41:02 UTC
Pozdrav svima...
Post by Mika
Post by i***@gmail.com
Dom je itekako "povrediv", na razne zakonski prihvatljive i odobrene nacine.
Ali zakon o HRT-u te nacin odjave pristojbe nisu jedni od tih. Srecom :)
Obzirom da je Zakon aktivan i jos nije srusen na Ustavnom sudu, nazalost jesu.

Uzivajte,

Iggy
Mika
2013-01-29 11:03:26 UTC
Post by i***@gmail.com
Pozdrav svima...
Obzirom da ni Ustav jos nije srusen na sudu, njegova je ipak zadnja :)
i***@gmail.com
2013-01-29 13:07:37 UTC
pozdrav svima...
Post by Mika
Post by i***@gmail.com
Obzirom da je Zakon aktivan i jos nije srusen na Ustavnom sudu, nazalost jesu.
Obzirom da ni Ustav jos nije srusen na sudu, njegova je ipak zadnja :)
A uvijek mozes probat'. :o)

Uzivajte,

Iggy
Jakov Sosic
2013-01-29 20:56:12 UTC
Post by i***@gmail.com
pozdrav svima...
Post by Mika
Post by i***@gmail.com
Obzirom da je Zakon aktivan i jos nije srusen na Ustavnom sudu, nazalost jesu.
Obzirom da ni Ustav jos nije srusen na sudu, njegova je ipak zadnja :)
A uvijek mozes probat'. :o)
Ono sto mene zanime je sto ako se odjavi TV na taj nacin, a inkasatora se
nikad ne pusta? Odnosno, on zvoni, nitko ne otvara? Dakle nema ni dokaza
da je netko u stanu? Da li ostave obavijest da ce kontrola biti tog i tog
dana? Kako to funkcionira?
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Snowman
2013-01-29 15:30:34 UTC
Post by i***@gmail.com
Pozdrav svima...
Dana utorak, 29. sijeènja 2013. 10:29:06 UTC+1, korisnik Mika napisao
Post by Mika
Post by i***@gmail.com
[...]
Znaci, moras dati otkaz na poslu i dezurati doma, jer nikad ne znas kad ce
navratiti inkasator?

Ukoliko nema nikoga ovaj napise da odbijas kontrolu i zalijepi ti kaznu.
Jakov Sosic
2013-01-29 20:56:44 UTC
Post by Snowman
Znaci, moras dati otkaz na poslu i dezurati doma, jer nikad ne znas kad
ce navratiti inkasator?
Ukoliko nema nikoga ovaj napise da odbijas kontrolu i zalijepi ti kaznu.
Sumnjam da to smije. A cak i ako mu otvoris opet nema dokaza da si mu
otvorio... Tako da je sve to skupa siva zona...
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Bla
2013-01-30 12:28:38 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by Snowman
Ukoliko nema nikoga ovaj napise da odbijas kontrolu i zalijepi ti kaznu.
Sumnjam da to smije. A cak i ako mu otvoris opet nema dokaza da si mu
otvorio... Tako da je sve to skupa siva zona...
ispada da je zapravo to isto kao i sto sud
"bespogovorno vjeruje" sluzbenoj osobi, pa
ono sta ti murja napise u zapisnik, to se
na sudu ne moze oboriti (osim sa ne znam
kakvim dokazima)
signatjur nije moja furka ;)
Bla
2013-01-29 13:46:44 UTC
Post by Mika
[...]
hijao .. evo ga, opet pocinjemo :))))))
Post by Mika
Btw., nek kodiraju program pa cemo vidjeti koliko ce novaca zaraditi i
koliko ce uhljebljenici na Prisavlju prezivjeti :)
i ovo isto :) .. sve opet jovo nanovo ;)

btw, kad smo vec kod IJAOOOOOOOOOOOO

signatjur nije moja furka ;)
Paor
2013-01-29 19:10:24 UTC
Post by Bla
btw, kad smo vec kod IJAOOOOOOOOOOOO
http://youtu.be/KBhgeoqeT5s
Ovo je gore od Cece, a heavy metalac sam... :-D
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
zeko
2013-01-29 15:56:24 UTC
Post by Mika
[...]
pretraga ili pregled u smislu postupanja ovl. sl. osoba nisu identicne
radnje, pretragom za razliku od pregleda, djelatnici policije otvaraju
torbe, haube na autima, zavlace ruke u depove, otvaraju ormare i slicno
a za to im treba nalog suda (iako postoje i situacije kod kojih nije
potreban nalog ali nemaju veze sa sa ovom temom), kod pregleda do
saznanja dolaze vizualnim opazanjem. U obrascu se ne navodi pretraga
(premetacina), takodjer da pojasnim posjednik tj drzatelj doma (nije
nuzno da je vlasnik, moze biti podstanar, namoprimac...) moze dati
dopustenje usmeno ili pismeno za ulazak u stan, kucu, vikendicu, supu......

e sad kako ce se zakonodavac postaviti u slucaju spora, ako ti ne
dopustis pregled prostora u smislu kontrole o posjedovanju tv prijemnika
a to si prije u obrascu potpisao i ovjerio kod biljeznika, ne
znam....vrijeme ce pokazati....povjesno gledano mali covijek uvijek najebe
Gashtapano
2013-01-29 17:59:01 UTC
Post by Mika
Post by i***@gmail.com
Pozdrav svima...
Post by ad
[...]
Ja sam pročitao dokument i nigdje se ne spominje premetačina doma.
Dakle, spominje se da se ne može odbiti kontrola ili onemogućiti kontrola.
Drugim riječima, neka oni rade što god žele u svrhu kontrole - ja ni ti
itko drugi im u tome neće smetati.

S druge strane i oni moraju poštivati zakone. Stoga ne mogu ulaziti u
stanove, mlatiti ljude da priznaju, razbijati automobile da bi pronašli
radio ili mobitel i slično.

Stoga se pravo na nepovredivost doma ili na nesmetanje posjeda ni u kom
slučaju ne može tretirati kao "odbijanje" (krajnje glupa konstrukcija -
čak ni ubojice na sudu ne moraju svjedočiti protiv sebe) ili kao
onemogućavanje - pa oni su slobodni raditi sve što žele, jasno u skladu
važećih zakona.

Naravno, ovo je samo TEORIJA i kao takva potpuno nepoznata državnim
punjačima proračuna i biranih džepova zvanih "sucima". Čast izuzecima
(ako ih ima).
Dario
2013-01-29 09:13:15 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
Ima promijeniš adresu. Napraviš novu OI, promijeniš adresu dostave
računa u HRT, odjaviš TV na HTV način, vratiš se na staru adresu,
napraviš novu OI, a oni neka tamo traže TV.

Možda može i bez nekog koraka.:-)
qwerty
a zasto bi ti to htio odjaviti? ajd reci negdje da ne gledas TV.
Info
2013-01-29 12:36:32 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
izjava je malo jaca. podsjeca na nesto tipa ako logorasi iz logora slucajno
pokusaju bijeg ...
ako odbiju kupanje u plinskim komorama ... e, pa stvarno imamo javni
servis..
Bla
2013-01-29 13:49:28 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
nema .. mora se odjaviti po njihovom pravilniku

sta se tice kontrole, ako im zabranis da ti udju
u stan, ponovno ce te prijaviti, a onda kad lupe
ovrhu radi neplacanja, stavi prigovor na ovrsni
nalog da nemas tv itd., pa nek pred sudom onda
dokazuju opravdanost te ponovljene prijave, jer
za sud sigurno nije dovoljno "opazanje"
signatjur nije moja furka ;)
Paor
2013-01-29 19:11:59 UTC
Post by Bla
Post by ad
ima li neka finta kako odjaviti?
nema .. mora se odjaviti po njihovom pravilniku
Nego, a sto ako nikada nije ni bio prijavljen?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Bla
2013-01-30 12:30:06 UTC
Post by Paor
Nego, a sto ako nikada nije ni bio prijavljen?
pa onda ti valjda ni ne dolaze racuni doma :)
signatjur nije moja furka ;)
Paor
2013-01-30 20:22:45 UTC
Post by Bla
Post by Paor
Nego, a sto ako nikada nije ni bio prijavljen?
pa onda ti valjda ni ne dolaze racuni doma :)
Hocu reci, nikada nije prijavljen, jer je dom novo nastao, ali oni TV na
neku silu prijave i onda traze ako nemam TV da ga odjavim. Je li takav
scenarij moguc?
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Igor Batinic
2013-01-30 20:43:05 UTC
Pozdrav svima...
Post by Paor
Post by Bla
Post by Paor
[...]
Ne. TV se mora prijaviti sluzbenom procedurom.

Uzivajte,

Iggy
Munjara
2013-02-05 23:27:24 UTC
Post by Igor Batinic
Post by Paor
[...]
Itekako moguć...
Na lokaciji gdje je prije aktualnog obrasca i uz nešto dopisivanja
odjavljen tv došla dvojica do kuće i u garaži vidjela auto, na izričit
upit zabranjena kontrola i kuće i auta i odgovoreno da nema prijamnika
te kontrolori ispraćeni van iz dvorišta.

Za mjesec dva stiže prijava prijamnika koju su kontrolori
samoinicijativno napravili na autoprijamnik kojeg nisu ni vidjeli, pa
nakon malo mail dopisivanja prvo sa odjelom pretplate pa upitom njihovoj
pravnoj službi poštom na koju sam upućen jer sam tražio osobne podatke
kontrolora uz spomen kaznenih prijava i sličnih stvari već pola godine
niti traga niti glasa niti pretplate.
Munjara
2013-02-05 23:29:44 UTC
uz napomenu da se izrazito veselim i nadam slijedećem pokušaju dolaska i
samo nadam da ću ja biti prisutan, a ne stara žena od 80 i nešto godina,
jer je već dva puta pismeno im upućena zabrana ulaska i dolaska s moje
strane.
Bla
2013-01-31 13:16:54 UTC
Post by Paor
Hocu reci, nikada nije prijavljen, jer je dom novo nastao, ali oni TV na
neku silu prijave i onda traze ako nemam TV da ga odjavim. Je li takav
scenarij moguc?
pa nece te sigurno traziti da ga odjavljujes :)

ali inkasatori imaju ovlast prijaviti prijemnik
ako utvrde da se prijemnik koristi .. isto tako
imaju ovlast od tebe zatraziti podatak o nabavi
prijemnika, ali i bez tog datuma, datum prijave
se moze smatrati danom nabave
signatjur nije moja furka ;)
Djuro
2013-01-29 16:52:53 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
Otvoris sa nekim programom za editiranje pdf-ova ovu prijavu i ispred
"dopuštam ovlaštenim predstavnicima" ubaci ne. Isprintaj prijavu, ovjeri
kod biljeznika, jednu kopiju sacuvaj za sebe i posalji im to preporuceno
sa povratnicom. Odjavljeno je njihovim obrascem pa ti zakonski ne mogu
kenjati a opet ne dopustas njima da ti dodju u kontrolu. To mi je onako
nabrzaka ispalo iz rukava. Mozda bi moglo proci dok se ne skupi kriticna
masa i ne skuze pa uvedu neku novu foru.

A uostalom pa u cemu je problem? Ovjeris obrazac i posaljes pa kad ti
dodje kontrola onda se malo zahebavas sa kontrolorom. Tipa kazes da ga
ne mozes sad pustiti u kucu jer su ti zena u ljubavnica u sado mazo
odjeci i bicuju se pa nek priceka da ih sklonis. :-) I tako ga zavlacis
pol sata pa mozda ode. A hebi ga, nisi ti kriv sto je on dosao u krivi
tren. :-). Budi malo kreativan.
Bla
2013-01-29 17:00:21 UTC
Post by Djuro
[...]
zapravo je ideja jebena .. jer garant to tamo nitko
ne cita, vec samo trpaju po socijalistickom kljucu
ko na traci :)

i onda kad dodje do sranja, ti samo zatrazis da se
dostavi kopija orignalne odjave ;)) hehehe
signatjur nije moja furka ;)
turski produzni
2013-01-29 17:03:35 UTC
Post by Djuro
[...]
pa da jednostavno, zasto to ne bi radili sa svim obrascima koje moramo
ispuniti?
recimo, to su mogli i ovi kaj su dizali kredite u svicarcima, pa si u
paintu dodati klauzulu da banka njima treba uplacivati rate a ne obrnuto...
Kenny
2013-01-29 18:23:37 UTC
Post by turski produzni
Post by Djuro
[...]
Hehe :) Ali bi se zajebali sto bi se standardno malo zaigrali pa bi
postalo ocito kad bi cijeli ugovor modficirali :)
Lex-Lutor
2013-01-30 14:32:27 UTC
Nisu oni pametni nego je DRZAVA ozakonila otimacinu novca na nevidjeno.
Kakvi su to zakoni koji dozvoljavaju tako nepostene radnje, za prijavu je
dosta papir i potpis, a za odjavu moram potrositi vrijeme na odlazak kod JB,
platiti JB i naravno to poslati POVRATNICOM d budem siguran u takvoj igri.

Vec sam napisao sto sam rekao jednom upornom kontroloru....kada me izdavio
sa prijetnjama i pametovanjem onda sam mu objasnio da znam tko je gdje zivi,
kako se zove i gdje cu ga naci ako treba. nemam TV-radija i KRAJ price a ti
majstore pisi sto hoces......
Goran Marinić
2013-01-30 19:38:10 UTC
Post by Lex-Lutor
[...]
S obzirom na zakonsku slobodu koju HRT ima u posljednjih par godina po
pitanju odjave, čudi me da ne traži i donaciju bubrega uz odjavu. Time
bi sigurno popunio rupe nastale od jedne pretplate manje.
--
Wesley Snipes: "The universe wants us to settle for one another. Well,
there has to be a reason this keeps happening to us, Liz. I think fate
alone."
Mirko
2013-01-30 22:05:02 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
U cijeloj prici previse gubljenja vremena i zivaca, da ne kazem novca.
Imam TV,autoradio,racunalo,laptop,smartfon i placam tih hebenih 80 kuna
qwerty
2013-01-31 09:36:23 UTC
Post by Mirko
Post by ad
[...]
ova grupa pokusava provesti slijedeci eksperiment na tv pretplati:
http://www.forum.hr/showthread.php?t=256703

ili mozda zelimo odstraniti ovog 100-tog?
Mirko
Nisam siguran da placanje pretplate ima veze s tim
Djuro
2013-02-01 07:43:10 UTC
Post by Mirko
Post by ad
[...]
Tvoj problem. Ako uskoro uvedu neki namet, recimo 40 kn za koristenje
tablet racunala, hoces li i njega platiti bez obzira sto ga mozda nemas?
Ja hrt ne placam jer ga ne pratim. S obzirom kolike prihode imaju
program im je previse los. Manje komercijalne postaje sa 1/10 budjeta
hrt-a uspjevaju napraviti bolji program a od pretplate dobiju neki mali
simbolicni dio koji im nije dovoljan ni za troskove struje. Zato i je
nastala ova rasprava.
Mirko
2013-02-01 16:48:25 UTC
Post by Djuro
Post by Mirko
Post by ad
[...]
Ne tvrdim da je sistem pravedan, ali ja ga ne mogu promijeniti. Postoji
usluga koju moram platiti, a oni neka se dogovore kako ce to podijeliti.
Nista nije besplatno.
LEX-LUTOR
2013-02-04 23:18:51 UTC
Post by Mirko
Ne tvrdim da je sistem pravedan, ali ja ga ne mogu promijeniti. Postoji
usluga koju moram platiti, a oni neka se dogovore kako ce to podijeliti.
Nista nije besplatno.
Krivi stav sa ogromnim posljedicama....

Siguran sam da nitko ne bjezi od obaveze da plati ono sto koristi, no u ovom
slucaju je HRT JAVNI SERIVS koji ima pravo na marketing i harac od
pretplate...e TO NE MOZE. Znaci ili jedno ili drugo.

Neka HRT kodira program i pretplatnicima podjeli kljuceve za
dekodiranje....VRLO JEDNOSTAVNO !

Budimo realni, kakve veze imaju Racunalo, tv-prijemnii, mobitel, i slicna
elektronika sa HRT-m...zamisli da placas registraciju i osiguranje samo zato
sto imas neko vozilo, bez obzira na vozno stanje ili upotrebljivost.....
wunt li
2013-02-05 01:56:07 UTC
Post by LEX-LUTOR
Post by Mirko
[...]
odlična ideja, neka kodiraju sve što emitiraju pa kome se sviđa to što
prikazuju neka im plati za karticu i nema prisilne naplate niti ikakvih
problema sa stanovništvom.

dakle neka pošteno prodaju to što imaju za prodati i pošteno zarade a ne
nametati ljudima i onda silom potraživati lovu.
Djuro
2013-02-05 09:25:13 UTC
Post by LEX-LUTOR
Neka HRT kodira program i pretplatnicima podjeli kljuceve za
dekodiranje....VRLO JEDNOSTAVNO !
Vec je bila tema o tome i tako nesto nije izvedivo zato jer HRT je javni
servis dostupan svim gradjanima rvacke bez ikakvih ogranicenja a po
ustavnom zakonu ti ne mozes ograniciti tj kodirati nesto sto se smatra
javnim.

Ono sto je najgore HRT ubire nekoliko milijardi kuna godisnje na
pretplati a prihod od marketinga im iznosi svega 200-300 milijuna. To im
je tek vrlo mali dio prihoda a minutaza reklama im je skoro kao i na
komercijalnim tv postajama. Po tome oni bi trebali imati nekoliko puta
bolji program a realnost je da im je program losiji od komercijalnih tv
postaja koje imaju visestruko manji budjet. Prema tome sasvim ocito je
da nesto ne valja.

Da se mene pita HRT bi trebalo temeljito restruktirirati, zabraniti im
reklame i naplacivati pretplatu po dohodovnom cenzusu. Place staviti u
nekakve razumne okvire i raditi program prema onome sto javnost zeli
gledati a ne onome sto diktira politika. Onda bi imali pravi javni
servis a ne javno-komercijalno-politicki servis. U tom slucaju i sam
koji sam veliki protivnim placanja tv pretplate bi je placao. A to sto
oni kenjaju kako bez reklama i sa manjom pretplatom to ne bi mogli nek
si s tim obrisu rit. Ako komercijalne tv postaje uspjevaju, mogu i oni.
Post by LEX-LUTOR
[...]
Neka da se taj namet zvao tv pretplata. Kad su se ljudi poceli zaliti na
hrt-ov program i rekli da ne zele gledati hrt a niti placati pretplatu
onda su taj namet preimenovali u naknadu za posjedovanje prijemnika, ali
sad je stvar jos spornija. Ako postoji naknada za posjedovanje
prijemnika koja se naplacuje na razini drzave onda bi taj novac od
naknade trebao ici drzavnu blagajnu a iz nje bi se novac trebao
ravnomjerno rasporedjivati sukladno gledanosti.
U teoriji ti je kao i placanje poreza. Ako zivis u ovoj drzavi, duzan
si platiti porez. Isto je i sa tv-om. Ako imas javni tv servis koji ti
je dostupan duzan si placati pretplatu za njega ako imas bilo kakav
prijemnik koji ga moze primiti. U to sad spadaju osim tv i radio aparata
i racunala i sva ostala oprema koja je sposobna primati analogni,
digitalni ili streaming signal na kojima hrt emitira. I po meni u tome
ne bi bilo nista sporno da oni imaju program sukladno svojim primanjima.
Ali nazalost omjer prihodi/program kod HRT-a je visestruko losiji u
odnosu na komercijalne postaje i zato ja ne zelim placati pretplatu i
podrzavam one koji takodjer ne zele placati dogod se nesto ne promjeni.
Bla
2013-02-05 10:37:07 UTC
Post by Djuro
[...]
hrt ima neizmjerno bolji program od ostalih
petparackih govana za krezubu stoku sitnog
zuba s inteligencijom proporcionalnom broju
zdravih zuba

najace mi je samo vidjeti "domacu produkciju"
sa kojom se rtl trudi postici zahtjeve koje
imaju u odnosu na licencu .. ne znas da li
bi se smijao ili plakao
signatjur nije moja furka ;)
Djuro
2013-02-05 20:50:03 UTC
Post by Bla
[...]
To je misljenje Vas koji radite na hrt-u. Misljenje nas koji ipak samo
gledamo tv je ipak popriicno drugacije.
Bla
2013-02-07 12:21:19 UTC
Post by Djuro
To je misljenje Vas koji radite na hrt-u. Misljenje nas koji ipak samo
gledamo tv je ipak popriicno drugacije.
to pod nas mislis sebe i jos dva-tri istomisljenika? :)

jednako kao sto bi za izbore trebalo prethodno kao
obavezu uvesti test inteligencije, to isto vrijedi
i za davanje ocjena o kvaliteti rtv programa u hr,
nhf

btw .. ne radim na hrt-u
signatjur nije moja furka ;)
ad
Lijepo receno, a na kojoj si ti evolucijskoj ljestvici iznad amebe, ako ti se svidja "Jel me netko trazio"?
Bla
2013-02-08 15:28:49 UTC
Post by ad
Lijepo receno, a na kojoj si ti evolucijskoj ljestvici iznad amebe, ako ti se
svidja "Jel me netko trazio"?

uuuu .. a sad si ga bas naso .. a zasto nisi onda
spomenuo bilo koji dokumentarni serijal? nevezano
dal domace il strane produkcije? .. da li je ikad
na rtlu ili novoj isao kakav dokumentarac i kada?
skolski ili djecji program? .. da li je na hrtu
ikad organiziran fejk kviz za pljacku kucanica i
nezaposlenih umjesto obrazovnih djecjih emisija
koje bi trebale ici u tom terminu?

jel me netko trazio je OK sou za prosjecnog arvata,
tj. ako cemo realno, meni npr. niti jedan takav
sou nije interesantan, ali kao javna televiziija
hrt sigurno treba imati nekakav zabavni program
takvog tipa

btw .. ovdje je bitnije i da se ta emisija ima sa
cime usporediti .. pa onda imenuj "protivnika" sa
bilo koje privatne televizije
signatjur nije moja furka ;)
Djuro
2013-02-14 11:49:45 UTC
Post by Bla
to pod nas mislis sebe i jos dva-tri istomisljenika? :)
Vjerojatno si iza dva-tri izostavio rijec milijuna. Ja ne govorim o svom
misljenju nego o javnoj anketi napravljenoj na uzorku od nekoliko
stotina ili nekoliko tisuca ljudi.
Istina. Onda ne bi bilo ovakvih gluposti koje piskaras po grupi.
wunt li
2013-02-06 21:30:58 UTC
na šta potroše toliku lovu?
Goran Mitrovic
2013-02-06 23:38:04 UTC
Na Tarike Filipovice i slicne klaune.
Goran Marinić
2013-02-08 15:34:32 UTC
Post by Djuro
[...]
Da pitaš javnost što želi gledatio, dobio bi sise, guzice i tračeve.
Javni servis služi tome da te informira i obrazuje, a problem je što to
ne čini ni približno koliko što služi politici i igra se komercijale.
--
Dragi korisnici Windows live maila, molim vas da ne odgovarate na ovu
poruku budući da ja vaš odgovor neću vidjeti. Ako pratite Usenet,
http://mailformat.dan.info/config/oex.html.
Mirko
2013-02-05 21:36:41 UTC
Post by LEX-LUTOR
Post by Mirko
[...]
Ako vozilo ne koristis, vratis tablice i gotovo. Isto tako mozes TV
zapecatiti
Djuro
2013-02-06 10:23:08 UTC
Post by Mirko
Ako vozilo ne koristis, vratis tablice i gotovo. Isto tako mozes TV
zapecatiti
Ne mozes. To se ne radi vec jedno 15 godina. Ako imas tv koji je
ispravan moras placati pretplatu makar ga uopce ne gledao. Kasnije su to
prosirili i na radio a u novije vrijeme i na bilo kakav prijemnik av
signala.
Cose
2013-03-11 11:01:37 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
Negdje je pisalo da im mozes poslati takav obrazac bez doljnje izjave
o premetacini stana - preporuceno s povratnicom na kojoj pise da si
poslao odjavu TV pretplate. Spremis tu povratnicu zajedno sa kopijom
dopisa koji si poslao.

Pa kad za par mjeseci zaprijete ovrhom, onda napises prigovor i
prilozis kopiju povratnice i dopisa.

Velim, to sam procitao na nekom webu za zastitu potrosaca - nisam
probavao u praksi.
--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)
2013-03-11 14:00:26 UTC
Post by Cose
Post by ad
[...]
ja sam svojedobno na tim izjavama, a napravio ih par
redovito brisao taj donji pasus u kojem stoji da se slazem s
premetacinom.

svi bili uredno odjavljeni.