(prestaro za odgovor)
HRT odjava
Bla
2013-02-05 10:32:13 UTC
Post by Djuro
Po tome oni bi trebali imati nekoliko puta
bolji program a realnost je da im je program losiji od komercijalnih tv
postaja koje imaju visestruko manji budjet. Prema tome sasvim ocito je
da nesto ne valja.
hrt ima neizmjerno bolji program od ostalih
petparackih govana za krezubu stoku sitnog
zuba s inteligencijom proporcionalnom broju
zdravih zuba

najace mi je samo vidjeti "domacu produkciju"
sa kojom se rtl trudi postici zahtjeve koje
imaju u odnosu na licencu .. ne znas da li
bi se smijao ili plakao
signatjur nije moja furka ;)
Djuro
2013-02-05 20:57:41 UTC
Post by Bla
[...]
To je misljenje Vas koji radite na hrt-u. Misljenje nas koji ipak samo
gledamo tv je ipak popriicno drugacije.
Mirko
2013-02-05 21:36:19 UTC
Post by LEX-LUTOR
Post by Mirko
Ne tvrdim da je sistem pravedan, ali ja ga ne mogu promijeniti. Postoji
usluga koju moram platiti, a oni neka se dogovore kako ce to podijeliti.
Nista nije besplatno.
Krivi stav sa ogromnim posljedicama....
Siguran sam da nitko ne bjezi od obaveze da plati ono sto koristi, no u ovom
slucaju je HRT JAVNI SERIVS koji ima pravo na marketing i harac od
pretplate...e TO NE MOZE. Znaci ili jedno ili drugo.
Neka HRT kodira program i pretplatnicima podjeli kljuceve za
dekodiranje....VRLO JEDNOSTAVNO !
Budimo realni, kakve veze imaju Racunalo, tv-prijemnii, mobitel, i slicna
elektronika sa HRT-m...zamisli da placas registraciju i osiguranje samo zato
sto imas neko vozilo, bez obzira na vozno stanje ili upotrebljivost.....
Ako vozilo ne koristis, vratis tablice i gotovo. Isto tako mozes TV
zapecatiti
Munjara
2013-02-05 23:26:58 UTC
Post by Igor Batinic
Post by Paor
Hocu reci, nikada nije prijavljen, jer je dom novo nastao, ali oni TV na
neku silu prijave i onda traze ako nemam TV da ga odjavim. Je li takav
scenarij moguc?
Ne. TV se mora prijaviti sluzbenom procedurom.
Itekako moguć...
Na lokaciji gdje je prije aktualnog obrasca i uz nešto dopisivanja
odjavljen tv došla dvojica do kuće i u garaži vidjela auto, na izričit
upit zabranjena kontrola i kuće i auta i odgovoreno da nema prijamnika
te kontrolori ispraćeni van iz dvorišta.

Za mjesec dva stiže prijava prijamnika koju su kontrolori
samoinicijativno napravili na autoprijamnik kojeg nisu ni vidjeli, pa
nakon malo mail dopisivanja prvo sa odjelom pretplate pa upitom njihovoj
pravnoj službi poštom na koju sam upućen jer sam tražio osobne podatke
kontrolora uz spomen kaznenih prijava i sličnih stvari već pola godine
niti traga niti glasa niti pretplate.
Munjara
2013-02-05 23:29:18 UTC
uz napomenu da se izrazito veselim i nadam slijedećem pokušaju dolaska i
samo nadam da ću ja biti prisutan, a ne stara žena od 80 i nešto godina,
jer je već dva puta pismeno im upućena zabrana ulaska i dolaska s moje
strane.
Djuro
2013-02-06 10:30:49 UTC
Post by Mirko
Ako vozilo ne koristis, vratis tablice i gotovo. Isto tako mozes TV
zapecatiti
Ne mozes. To se ne radi vec jedno 15 godina. Ako imas tv koji je
ispravan moras placati pretplatu makar ga uopce ne gledao. Kasnije su to
prosirili i na radio a u novije vrijeme i na bilo kakav prijemnik av
signala.
wunt li
2013-02-06 21:34:08 UTC
Post by Djuro
Ono sto je najgore HRT ubire nekoliko milijardi kuna godisnje na
pretplati
na šta potroše toliku lovu?
Goran Mitrovic
2013-02-06 23:38:04 UTC
Na Tarike Filipovice i slicne klaune.
Bla
2013-02-07 12:16:12 UTC
Post by Djuro
To je misljenje Vas koji radite na hrt-u. Misljenje nas koji ipak samo
gledamo tv je ipak popriicno drugacije.
to pod nas mislis sebe i jos dva-tri istomisljenika? :)

jednako kao sto bi za izbore trebalo prethodno kao
obavezu uvesti test inteligencije, to isto vrijedi
i za davanje ocjena o kvaliteti rtv programa u hr,
nhf

btw .. ne radim na hrt-u
signatjur nije moja furka ;)
ad
Lijepo receno, a na kojoj si ti evolucijskoj ljestvici iznad amebe, ako ti se svidja "Jel me netko trazio"?
Bla
2013-02-08 15:23:35 UTC
Post by ad
Lijepo receno, a na kojoj si ti evolucijskoj ljestvici iznad amebe, ako ti se
svidja "Jel me netko trazio"?

uuuu .. a sad si ga bas naso .. a zasto nisi onda
spomenuo bilo koji dokumentarni serijal? nevezano
dal domace il strane produkcije? .. da li je ikad
na rtlu ili novoj isao kakav dokumentarac i kada?
skolski ili djecji program? .. da li je na hrtu
ikad organiziran fejk kviz za pljacku kucanica i
nezaposlenih umjesto obrazovnih djecjih emisija
koje bi trebale ici u tom terminu?

jel me netko trazio je OK sou za prosjecnog arvata,
tj. ako cemo realno, meni npr. niti jedan takav
sou nije interesantan, ali kao javna televiziija
hrt sigurno treba imati nekakav zabavni program
takvog tipa

btw .. ovdje je bitnije i da se ta emisija ima sa
cime usporediti .. pa onda imenuj "protivnika" sa
bilo koje privatne televizije
signatjur nije moja furka ;)
Goran Marinić
2013-02-08 15:34:39 UTC
Post by Djuro
Da se mene pita HRT bi trebalo temeljito restruktirirati, zabraniti im
reklame i naplacivati pretplatu po dohodovnom cenzusu. Place staviti u
nekakve razumne okvire i raditi program prema onome sto javnost zeli
gledati a ne onome sto diktira politika.
Da pitaš javnost što želi gledatio, dobio bi sise, guzice i tračeve.
Javni servis služi tome da te informira i obrazuje, a problem je što to
ne čini ni približno koliko što služi politici i igra se komercijale.
--
Dragi korisnici Windows live maila, molim vas da ne odgovarate na ovu
poruku budući da ja vaš odgovor neću vidjeti. Ako pratite Usenet,
http://mailformat.dan.info/config/oex.html.
Djuro
2013-02-14 11:58:06 UTC
Post by Bla
to pod nas mislis sebe i jos dva-tri istomisljenika? :)
Vjerojatno si iza dva-tri izostavio rijec milijuna. Ja ne govorim o svom
misljenju nego o javnoj anketi napravljenoj na uzorku od nekoliko
stotina ili nekoliko tisuca ljudi.
Istina. Onda ne bi bilo ovakvih gluposti koje piskaras po grupi.
Cose
2013-03-11 11:12:28 UTC
Post by ad
Postali su pametniji,
ovo je malo drugaciji obrazac za odjavu koji je aktualan.
http://www.hrt.hr/fileadmin/video/Izjava-odjava.pdf
ima li neka finta kako odjaviti?
Negdje je pisalo da im mozes poslati takav obrazac bez doljnje izjave
o premetacini stana - preporuceno s povratnicom na kojoj pise da si
poslao odjavu TV pretplate. Spremis tu povratnicu zajedno sa kopijom
dopisa koji si poslao.

Pa kad za par mjeseci zaprijete ovrhom, onda napises prigovor i
prilozis kopiju povratnice i dopisa.

Velim, to sam procitao na nekom webu za zastitu potrosaca - nisam
probavao u praksi.
--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)
2013-03-11 14:00:34 UTC
Post by Cose
Post by ad
[...]
ja sam svojedobno na tim izjavama, a napravio ih par
redovito brisao taj donji pasus u kojem stoji da se slazem s
premetacinom.

svi bili uredno odjavljeni.

< Prethodna stranica
Stranica :stranica od 3